استراتژی دبی برای تسهیل تصمیم‌گیری‌های دولت

گروهی از خلاقان اهل دبی به توسعه نرم‌افزار جدیدی پرداخته‌اند که می‌تواند با ایجاد ارتباط میان تمام مدیران، فرآیندهای تصمیم‌گیری جمعی را تسهیل کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، نرم‌افزار جدید دبی مانند بستری برای برقراری ارتباطات زمان‌واقعی میان مدیران سراسر شهر عمل می‌کند و از این طریق، قابلیت تقویت تصمیم‌گیری‌های جمعی را فراهم می‌آورد. به دنبال بهره‌گیری از این نرم‌افزار، انجام تصمیم‌گیری‌های اضطراری به عنوان یکی از مهم‌ترین نیازهای شهری، توسط رؤسای تمام نهادها ممکن می‌شود که این امر می‌تواند در نشان دادن واکنش سریع به استراتژی‌های در حال تغییر دولت امارات بسیار اثربخش باشد. برنامه‌ریزان دبی پیش از این انجام تصمیم‌گیری‌های آنی، اثربخش و در زمان واقعی را برای به ارمغان آوردن عنوان دولت پیشروی جهان بسیار حائز اهمیت دانستند که این نرم‌افزار می‌تواند به‌طور شگفت‌انگیزی در تحقق این هدف اثربخش باشد.

استراتژی دبی برای تسهیل تصمیم‌گیری‌های دولت

به دنبال ایجاد قابلیت تبادل تصمیم‌ها، استراتژی‌های جدیدی برای بهبود خدمات عمومی، با کیفیت بالا شکل خواهد گرفت که به بهبود عملکرد مدیران کمک زیادی خواهد کرد، ضمن این‌که در توسعه الگوهای جدید برای افزایش شادی و نشاط میان شهروندان اثربخش خواهد بود. نرم‌افزار جدید قابلیت ارتباط امن با یکدیگر را در محیطی دیجیتالی فراهم می‌آورد که در پی آن، تبادل اسناد مهم اداری و یادداشت‌های مهم برای تصمیم‌گیری‌های بهتر ممکن می‌شود و نکته مهم در مورد استراتژی جدید این است که در مقایسه با روش‌های سنتی، سرعت پیاده‌سازی پروژه‌های پایدار شهری بسیار بیشتر خواهد شد. علاوه بر این، از آن‌جا که مدیران می‌توانند همواره و در هر زمان با سرعت به برقراری ارتباط با یکدیگر بپردازند، امکان ایده‌پردازی‌های بیشتر برای بهبود مشکلات شهری فراهم خواهد شد که این امر به سهم خود می‌تواند در دیجیتالی‌سازی و افزایش هوشمندی دبی نقش مهمی ایفا کند. علاوه بر این، مدیران شهر امیدوار هستند که به وسیله پلتفرم جدید بتوانند به مشارکت بیشتر با یکدیگر برای تحقق اهداف صفر انتشار کربن بپردازند و از این جنبه نیز دبی را به یکی از پیشروان شهرهای سبز جهان تبدیل خواهد شد.

کد خبر 655444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.