ارتش نماد قدرت درهم‌کوبنده ملت ایران در برابر همه تهدیدات است

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز ارتش گفت: بدون شک امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد قدرت درهم‌کوبنده ملت ایران در رویارویی با همه تهدیدات است و فرزندان ملت در ارتش جمهوری اسلامی، شعار «ارتش فدای ملت» را محقق کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز _سه‌شنبه، بیست‌ونهم فروردین‌ماه_ مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور، اظهار کرد: ۲۹ فروردین‌ماه که مصادف با روز ارتش پرافتخار جمهوری اسلامی ایران است را به همه ارتشیان غیور، به‌ویژه نیروی زمینی حماسه‌آفرین ارتش جمهوری اسلامی تبریک و تهنیت می‌گویم.

وی افزود: به روح پرفتوح همه شهدای ارتش قهرمان از جمله فرماندهان شهید همچون شهید صیادشیرازی، شهید ستاری، شهید فلاحی، شهید نامجو و شهید بابایی که بسیار درخشیدند، درود می‌فرستم، بدون شک امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد قدرت درهم‌کوبنده ملت ایران در رویارویی با همه تهدیدات است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز فرزندان ملت در ارتش جمهوری اسلامی شعار «ارتش فدای ملت» را محقق کردند، خاطرنشان کرد: جا دارد از همه عزیزان تقدیر و تشکر کنیم، همچنین صمیمانه از خانواده‌های ارتش که صبور و مقاوم در کنار مجاهدان ارتشی به زندگی خود ادامه می‌دهند و برای یک دفاع همه‌جانبه تلاش می‌کنند، تشکر و تقدیر می‌کنم.

کد خبر 655441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.