مدیریت شهری از تیم‌های ورزشی شهر حمایت می‌کند

شهردار مبارکه با بیان اینکه حمایت از قهرمانان، ورزشکاران و تیم‌های ورزشی را وظیفه خود می‌دانیم، گفت: بدون شک شهرداری و شورای اسلامی شهر از قهرمانان حمایت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی احمدی در دیدار با مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی فولاد مبارکه سپاهان با تاکید بر اهمیت حمایت مدیریت شهری از تیم‌های ورزشی اظهار کرد: ورزش سالم‌ترین فعالیت شهروندی در جوامع شهری است و شهرداری مبارکه در راستای وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی حمایت از ورزش شهروندی را وظیفه خود می‌داند.

وی با اشاره به توسعه فضاهای ورزشی در سطح شهر، افزود: امروز شاهد احداث زمین‌های چمن مصنوعی در سطح شهر و محلات هستیم که نشان از روحیه ورزشی شهروندان مبارکه دارد.

شهردار مبارکه با اشاره با افتخارات باشگاه فرهنگی، ورزشی سپاهان خاطرنشان کرد: دغدغه‌های شهروندی در راستای موفقیت‌ها و قهرمانی این تیم بالا است و مجموعه مدیریت شهری نیز بر این امر تاکید دارد.

احمدی با بیان اینکه شهرداری مبارکه از ورزشکاران و تیم‌های ورزشی شهر حمایت می‌کند، اضافه کرد: مدیریت شهری مبارکه حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی شهر را وظیفه خود می‌داند.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان مبارکه نیز با اشاره به وجود استعدادهای نهفته و بالقوه ورزشی در میان ورزشکاران شهر مبارکه در رشته‌های فوتبال، هندبال و والیبال اظهار کرد: ورزشکاران، زیرساخت‌ها و امکانات خوبی شامل ورزشگاه‌های سطح شهر، زمین‌های چمن مصنوعی و سالن‌های ورزشی متعدد در این شهرستان وجود دارد.

وی اهتمام ویژه مسئولان به ویژه شهردار مبارکه به مقوله ورزش را از نقاط مثبت ورزش شهرستان دانست و افزود: ورزش شهرستان مبارکه در رشته‌های مختلف از جمله فوتبال، آینده‌ای درخشان و امیدوارکننده‌ دارد.

کد خبر 655437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.