انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۲ + زمان و لینک دانلود دفترچه راهنمای سنجش

انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۲ از امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم فروردین‌ماه_ آغاز می‌شود و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org اقدام به ثبت‌ کدرشته کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته عبدالرسول پورعباس اظهار کرد: داوطلبانی که براساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده‌اند، باید از سه‌شنبه _بیست‌ونهم فروردین‌ماه_ تا شنبه _دوم اردیبهشت‌ماه_ نسبت به ثبت کد رشته محل‌های انتخابی خود تا حداکثر ۵۰ کد رشته محل در صورت وجود با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش اقدام کنند.

از دقایقی پیش داوطلبانی که براساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده‌اند، می‌توانند نسبت به ثبت کد رشته محل‌های انتخابی خود در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش اقدام کنند.

دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۲

داوطلبانی که مجاز به انتخاب‌رشته شده‌اند و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، باید به درگاه دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه و براساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی می‌شود، اقدام کنند.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و غیره در دهه سوم اردیبهشت ۱۴۰۲ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

کد خبر 655420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.