ارتش، اصل و اساس یک کشور است

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: ارتش اصل و اساس یک کشور است و افتخار می‌کنیم که چنین زینت بزرگ و درخشنده‌ای حافظ نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی طاهری امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم فروردین‌ماه_ در دیدار با امیر سرتیپ ابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه‌وبویراحمد با گرامیداشت فرارسیدن روز ارتش و یاد و خاطره شهدای ارتشی اظهار کرد: بی‌تردید ارتش آنچنان که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند، یکی از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و همیشه حافظ امنیت و نظم انقلاب اسلامی، سیادت، حاکمیت و استقلال جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

وی با بیان اینکه ارتش، اصل و اساس یک کشور است و افتخار می‌کنیم که چنین زینت بزرگ و درخشنده‌ای حافظ نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: این دیوارها و ستون‌های امن اگر وجود داشته باشد، آنچه را به نام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شناسیم، قابلیت استقرار خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: برای تمام سربازان، افسران ارتش و خانواده معزز آن‌ها آرزوی طول عمر، سلامتی و عزت دارم و امیدوارم امسال سالی پر از خیر و برکت برایشان باشد.

به گزارش ایمنا، بیست‌ونهم فروردین‌ماه به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، سالروز بزرگداشت ایثارگری و دلاورمردی‌های نیروهای مخلص و سلحشوری است که با دفاع از حریم ولایت و کیان کشور و صیانت از استقلال و تمامیت ارضی میهن اسلامی در صحنه‌های مختلف انقلاب و نظام مایه عزت و سرافرازی ایران اسلامی شدند.

کد خبر 655419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.