استقرار ۱۲۰۰ جایگاه دریافت فطریه در سطح شهر مشهد

سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از هماهنگی برای استقرار ۱۲۰۰ جایگاه دریافت فطریه در سطح شهر بنا به درخواست ستاد زکات استان خراسان رضوی با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و فرمانداری مشهد همزمان با عید سعید فطر خبر داد.

داوود لطیفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان همه نهادهای متولی به منظور هماهنگی برای استقرار این جایگاه‌ها برگزار شد، مقرر شده است تا زیرساخت‌های لازم برای استقرار این جایگاه‌ها از سوی شهرداری مشهد با رعایت تمام ضوابط شهری و در راستای کمک به ایتام و نیازمندان فراهم شود.

وی افزود: این جایگاه‌ها در محورهای منتهی به حرم رضوی از زمان اعلام رسمی عید سعید فطر تا روز بعد و در سایر نقاط شهر از ساعت ۱ بامداد روز عید تا ساعت ۲۴:۰۰ همان روز در سطح شهر مستقر خواهد بود.

سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: هماهنگی برای استقرار ۱۲۰۰ جایگاه دریافت فطریه در سطح شهر بنا به درخواست ستاد زکات استان خراسان رضوی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و فرمانداری مشهد انجام شده است.

لطیفی تاکید کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، ۳۲۰ نفر از نیروهای انضباط‌دهنده شهری در قالب ۶۸ اکیپ خودرویی در سه شیفت کاری بر عملکرد این جایگاه‌ها نظارت می‌کنند.

کد خبر 655412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.