برگزاری جلسات مستمر میان مدیریت ارشد استان و مدیریت شهری

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خواستار برگزاری جلسات مستمر میان مدیریت ارشد استان و مدیریت شهری شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محمد نورصالحی در حاشیه نشست هم‌اندیشی استاندار اصفهان و معاونین با شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری اصفهان اظهار کرد: جلسه بسیار خوب و پربرکتی در ماه مبارک رمضان در استانداری اصفهان برگزار شد.

وی افزود: نکات گفته شده توسط اعضا با حمایت و پشتیبانی مدیریت ارشد استان دنبال خواهد شد تا به نتیجه مطلوب برسد.

نورصالحی خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیگیری مستمر و عزم جدی، وضعیت پروژه‌ها و مسائل مهم شهر اصفهان به نحو مطلوب‌تری نسبت به گذشته پیش رود و موانع برطرف شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: خواسته ما برگزاری مستمر اینگونه جلسات است تا آثار و نتایج ملموس و محسوس آن به مردم شهر برسد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های مهم و بزرگی در شهر اصفهان در جریان است، اظهار کرد: به ثمر رسیدن این پروژه‌ها حمایت مدیریت ارشد استان را می‌طلبد تا در زمان مقرر به بهره‌برداری برسند.

نورصالحی در خصوص فرصت‌های سرمایه‌گذاری اصفهان تصریح کرد: با محوریت استانداری اصفهان کارگروهی در استان تشکیل و بالغ بر ۱۰۰ پروژه سرمایه‌گذاری شناسایی شده است.

وی افزود: با تدبیر استاندار اصفهان مقرر شده است این فرصت‌های سرمایه‌گذاری به صورت مجوز بی‌نام صادر شود تا سرمایه‌گذاران با اطمینان بیشتری پیش‌قدم شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: از این میزان بیش از ۳۰ پروژه در شهر اصفهان و در زمینه‌های مختلف از جمله گردشگری است و با عزم و همت موجود امیدواریم شهر اصفهان شاهد حضور مؤثرتر سرمایه‌گذاران باشد.

کد خبر 655389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.