ساماندهی و تسهیلگری در آرامستان کاشان

شهردار کاشان از تسهیلگری و ساماندهی آرامستان برای مراسم عید فطر خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری کاشان، حسن بخشنده امنیه اظهار کرد: به منظور ایجاد معبر جدید، پروژه احداث میدان غدیر و بلوار امیرالمومنین سازمان آرامستان‌ها را در دست اجرا داریم تا در مراسم عید فطر گشایش شود.

شهردار کاشان با اشاره به اینکه اجرای پروژه احداث میدان غدیر و بلوار امیرالمومنین (ع) سازمان آرامستان‌ها به منظور ایجاد معبر جدید و توسعه مسیرهای دسترسی در این مجموعه است، بیان کرد: برای اجرای این پروژه که دارای مساحت بالغ بر ۷۲۰۰ متر مربع است، ۲۸ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

وی، با اشاره به هزینه ۸ میلیارد ریالی عملیات زیرسازی این پروژه عنوان کرد: برای اجرای یک هزار تن آسفالت این پروژه نیز ۱۳ میلیارد ریال اعتبار صرف می‌شود.

شهردار کاشان، همچنین با اشاره به ۱۶۷۵ متر طول جدول‌گذاری در این پروژه گفت: حدود ۷ میلیارد ریال نیز هزینه این عملیات در پروژه است.

بخشنده، افزایش ورودی‌ها و توسعه مسیرهای دسترسی به دارالسلام سازمان آرامستان‌ها را عامل کاهش ترافیک در روزهای پرتردد نظیر عید سعید فطر دانست.

وی، با تأکید بر استمرار اقدامات عمرانی و خدماتی به منظور ارتقای رفاه حال شهروندان و زائران قبور مطهر شهدا، نقش آفرینی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری در اجرای این پروژه را یاد آور شد.

کد خبر 655368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.