جنبش جهاد اسلامی: اسرای فلسطینی در خط مقدم رویارویی با اشغالگران هستند

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای تاکید کرد: موضوع اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی مسئله ای مهم در تاریخ ملت فلسطین بوده و این افراد در خط مقدم رویارویی با رژیم اشغالگر صهیونیستی قرار دارند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت روز «اسیر فلسطینی» افزود که آزادی اسیران از زندان مسئولیتی است که تمام گروه‌های مقاومت در آن مشارکت دارند و آن را در راس اولویت‌های خود قرار داده‌اند.

در این بیانیه آمده است که روز اسیر فلسطینی امسال در شرایطی فرا رسیده که اسرای قهرمان فلسطین ثبات و پایداری قهرمانانه‌ای در مقابله با سیاست‌های جنایتکارانه رژیم صهیونیستی از خود نشان دادند و به رغم رنج و دردهای بسیار، آنها توانستند در برابر «ایتامار بن گویر» وزیر تندروی صهیونیستی ایستاده و قوانین و تدابیر او را نقش برآب کنند.

این بیانیه ادامه داد: نبرد شکم های خالی که اسیر «شیخ خضر عدنان» علیه سازمان زندان‌های صهیونیستی وارد آن شده، بیانگر روحیه مبارزه طلبی، اصرار و تسلیم ناپذیری در برابر رژیم اشغالگری است که دست به جنایت و سرکوبگری می‌زند و به دنبال ساکت کردن صدای مقاومت است.

جنبش جهاد اسلامی ضمن اعلام همبستگی با شیخ خضر عدنان، عموم ملت فلسطین، امت و آزادگان را به بسیج همه توانمندی‌های سیاسی، دیپلماتیک، رسانه‌ای و انسانی برای حمایت بیشتر از اسرا و مشارکت گسترده در برنامه‌ها و فعالیت‌های مرتبط با اسرا در تمام محافل و مناسبات فراخواند.

این جنبش بار دیگر با ملت فلسطین و اسرای قهرمان عهد بست که راه مبارزه و مقاومت را تا آزادسازی کامل سرزمین فلسطین و آزادی اسرا و بازگشت تمام آوارگان به شهر و دیار خود ادامه دهد.

کد خبر 655323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.