محی‌الدینی: هیچیک از پیشنهادات را قبول نکردم

شهردار شهر میراث جهانی یزد گفت: با وجودی که پیشنهادهای متعددی در حوزه‌های مختلف کاری به من شده است، هیچیک را قبول نکردم و در شهرداری می‌مانم تا کارهای نیمه‌تمام را به پایان برسانم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالقاسم محی الدینی در دیدار با معاونان و مدیران شهرداری یزد با بیان اینکه شهرداری با شرح وظایف بسیار گسترده‌ای که دارد بیشترین حجم خدمات به عموم جامعه را ارائه می‌کند، اظهار کرد: سال ۱۴۰۰ علی‌رغم میل باطنی برای قبول مسئولیت با رأی و اعتماد شورای اسلامی شهر به عنوان شهردار مشغول به فعالیت شدم.

وی افزود: با این وجود اصلاً عادت ندارم که در کاری که مشغول می‌شوم کم کاری یا کوتاهی انجام دهم و از لحظه آغاز به فعالیت تا آخرین لحظه کارم با تمام توان به وظایفم عمل می‌کنم.

شهردار شهر میراث جهانی یزد با بیان اینکه در چند ماه گذشته پیشنهادات کاری مختلفی از جمله معاونت وزیر به وی پیشنهاد شده است، خاطرنشان کرد: مسائل مختلفی در میان کارکنان شهرداری و بعضاً در خارج از مجموعه مبنی بر قبول این پیشنهادات و رفتن من از شهرداری مطرح شده است.

محی الدینی تاکید کرد: با توجه به اینکه فعالیت‌های من هنوز به پایان نرسیده است، هیچیک از این پیشنهادات را قبول نکردم و با قوت اعلام می‌کنم که تصمیم به رفتن ندارم و به امید خدا تا پایان دوره فعالیت به صورت جدی مشغول به فعالیت در شهرداری یزد خواهم بود.

وی گفت: با این وجود امسال سال دشواری را در حوزه‌های مختلف پیش رو داریم و باید تمام توان و تلاش خود را به کار بگیریم تا بتوانیم بهترین و بیشترین حجم خدمات را به شهروندان ارائه کنیم.

کد خبر 655300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.