قرقیزستان میزبان تورنمنت کافا شد

قرقیزستان به‌عنوان میزبان تورنمنت کافا انتخاب شد و شاگردان قلعه‌نویی خردادماه راهی این کشور خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همان‌طور که پیش‌تر فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده بود قرار است تورنمنت فوتبال کافا (آسیای‌مرکزی) با حضور تیم ملی فوتبال کشورمان و هفت تیم ملی برگزار خواهد شد؛ این تورنمنت سال‌ها است که برگزار نشده است و باید دید چه تیم‌هایی به‌طور رسمی در این جام شرکت خواهند کرد.

پیش‌تر تاریخ نوزدهم تا سی‌ویکم خردادماه به‌عنوان زمان احتمالی تورنمنت کافا اعلام شده بود، اما ممکن است این تاریخ با تعویق همراه شود و حتی تعداد تیم‌هایی که در این تورنمنت حاضر خواهند شد نیز احتمال دارد دستخوش تغییرات شود.

اما طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، قرقیزستان به‌عنوان میزبان تورنمنت کافا انتخاب شد و شاگردان امیر قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال کشورمان خردادماه راهی این کشور خواهند شد. بیشکک قرقیزستان طی مدت یکی دو سال اخیر میزبانی تورنمنت کافا در رده‌های مختلف در بخش بانوان و آقایان را برعهده داشته است و می‌توان گفت بهترین انتخاب برای میزبانی است.

البته به‌نظر می‌رسد که قرقیزستان نیز به‌تازگی جایگزین میزبان قبلی شده است، چرا که مهدی تاج چند ماه قبل مدعی شده بود که تورنمنت کافا در کشور اردن برگزار خواهد شد اما این اتفاق نیفتاد.

کد خبر 655277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.