محورهای مواصلاتی چهارمحال‌وبختیاری توسعه یابد

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به لزوم توسعه محورهای مواصلاتی این استان گفت: اتصال سه‌راهی بلداجی_گهرو به محور بروجن_لردگان و شهرکرد_خوزستان باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالله صفیان امروز _دوشنبه بیست‌وهشتم فروردین‌ماه_ در جلسه بررسی مسائل بخش بلداجی اظهار کرد: شهرستان بروجن در خصوص موضوع شهدای مدافع حرم و امنیت حرف اول را می‌زند و نخبگان زیادی در زمینه‌های علمی پرورش می‌دهد اما در پست‌های مدیریتی استانی کمتر از نیروهای شهرستان بروجن استفاده می‌شود.

وی افزود: سال گذشته با بحران سیل مواجه بودیم که با مدیریت صحیح و به‌موقع فرماندار شهرستان بروجن، این بحران پشت سر گذاشته شد که جای تقدیر دارد.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به درخواست افزایش سهمیه قیر رایگان تخصیصی به شهر بلداجی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ۶۵ هزار مترمربع از معابر شهر بلداجی خاکی است، افزایش سهمیه قیر رایگان این شهر ضروری است.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکلات شرکت سیباسان سبزدشت واقع در شهرک صنعتی بلداجی باید تدابیر لازم اندیشیده شود و حق شهرداری و مردم بلداجی از محل این شرکت داده شود، تصریح کرد: موارد استفاده از محل تبصره ۳ قانون طرح‌های گسترش فاضلاب در شهر بلداجی توسط شرکت آب و فاضلاب استان باید شفاف‌سازی شود.

صفیان با اشاره به لزوم توسعه محورهای مواصلاتی استان، گفت: اتصال سه راهی بلداجی_گهرو به محور بروجن_لردگان و شهرکرد به خوزستان باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری افزود: با توجه به مصوبات سفر مدیر شبکه‌های وزارتخانه بهداشت و درمان به شهر بلداجی، باید اختصاص تجهیزات به درمانگاه این شهر تسریع شود، همچنین عملکرد مدیران برای همکاری بیشتر با هیئت‌های ورزشی باید بررسی شود.

وی با تاکید بر ضرورت رفع مشکل استقرار مجتمع دام سبک شهر بلداجی خاطرنشان کرد: احداث سالن ورزشی در روستاهای مجاور تالاب چغاخور، مجموعه تفریحی وزارت نفت و تالاب گندمان با توجه به ظرفیت گردشگری این منطقه از مطالبات مردم آن است.

پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه فاضلاب شهر بلداجی

محسن حیات‌غیبی، عضو شورای اسلامی شهر بلداجی با اشاره به لزوم تکمیل پروژه فاضلاب در شهر بلداجی با توجه به پیشرفت ۸۰ درصدی آن اظهار کرد: افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب شهر بلداجی باید تسریع شود و شرکت آب و فاضلاب استان مشکلات فروش انشعاب‌ها را رفع کند.

وی با اشاره به وجود درصد بالای نیترات در آب آشامیدنی شهر بلداجی افزود: حفر چاه آشامیدنی جدید در شهر بلداجی باید در دستور کار قرار گیرد و به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی برای سلامتی مردم، تأمین اعتبار جهت ایمنی و حصار منبع آب شرب شهر ضروری است.

کد خبر 655226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.