الهیان از توضیحات وزیر اقتصاد قانع شد

نماینده مردم تهران از توضیحات خاندوزی درخصوص دلایل توجه نکردن به آماده‌سازی زیرساخت‌ها قبل از حذف ارز ترجیحی و آشفتگی مدیریت و نظارت بر کنترل قیمت کالاها و خدمات به صورت مشروط قانع شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در نشست علنی امروز _دوشنبه، بیست‌وهشتم فروردین‌ماه_ مجلس شورای اسلامی، سوال زهره الهیان نماینده مردم تهران از وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره دلایل توجه نکردن به آماده‌سازی زیرساخت‌ها قبل از حذف ارز ترجیحی و آشفتگی مدیریت و نظارت بر کنترل قیمت کالاها و خدمات مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت پس از استماع توضیحات وزیر مربوطه، الهیان از پاسخ‌های وی به شروط مشروط و در صورت ارائه هر چه سریع‌تر بسته پیشنهادی اقتصادی قانع شد.

مهدی طغیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح سوال مذکور از وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در اجرای ماده (۲۰۷) آئین‌نامه داخلی مجلس، سوال فوق در جلسه رسمی مورخ ۱۱/۱۰/ ۱۴۰۱ کمیسیون با حضور نماینده محترم سؤال‌کننده و وزیر محترم مطرح و پس از استماع اظهارات طرفین و نظر به عدم اقناع نماینده سوال کننده از پاسخ‌های ارائه شده وزیر، کمیسیون قلمرو سوال را ملی تشخیص داده و مستند به بند (۳) ماده (۲۰۷) آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، گزارش سوال جهت اعلام وصول در اولین جلسه علنی ارسال می‌گردد.

در متن گزارش کمیسیون اقتصادی درباره سوال مذکور آمده است: همانگونه که استحضار دارید آثار ارزشمند حذف ارز ترجیحی بر کسی پوشیده نیست. منتهی فقدان زیرساخت‌های مناسب و شروع ضعیف و ناهماهنگی در اجرا و عدم بکارگیری پیوست جامع رسانه‌ای جهت متقاعد سازی افکار عمومی در رسانه‌های مختلف، در قانع‌سازی مردم از دهک درآمدشان و دلایل شمول یا عدم شمول آنان موجب افزایش نارضایتی اقشار مختلف مردم گردیده است که این امر منجر به کاهش اعتماد عمومی گردیده است.

محمدباقر قالیباف در پایان خطاب به نماینده سوال‌کننده گفت: وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد که بسته پیشنهادی تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری تنظیم و ارائه خواهد شد.

کد خبر 655222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.