واکنش تند بازیکن هندی‌تبار به ادعای ستاره سابق پرسپولیس + عکس

بازیکن هوادار به اظهارات جنجالی سپهر حیدری پس از شکست سنگین تیمش به استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شکست سنگین هوادار برابر استقلال واکنش‌های زیادی از سوی هواداران فوتبال داشته است. روزهای گذشته پیروزی شش‌گله شاگردان ساپینتو در آستانه دربی پایتخت تحسین هواداران این تیم را درپی داشت. اما از سوی دیگر صحبت‌های عجیبی از سوی هواداران و پیشکسوتان سرخ‌پوش مطرح شد.

در همین خصوص سپهر حیدری، پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به باخت سنگین هوادار پست و استوری گذاشت و در بخشی از کپشن خود نوشت: «اینکه مربی حریف در جهت برد یک تیم خاص، تیم خودش رو مطابق میل تیم خاص ارنج کنه فاجعه است.»

او همچنین بخشی از صحبت‌های گذشته ساکت الهامی راجع به طرفدار استقلال بودنش و اشتباهات مهدی عبدی، مدافع این تیم را منتشر کرد و در این باره اعتقاد داشت کمیته اخلاق باید ورود کند.

واکنش تند بازیکن هندی‌تبار به ادعای ستاره سابق پرسپولیس+عکس

پس از طرح این اتهامات امید سینگ با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت: «متأسفم برای این سطح فرهنگ ورزشی و فوتبالی و این قضاوت نابجا. آقای حیدری تو خودت فوتبالیست بودی و خودت مدافع بودی چطوری این همه با صراحت و تندرو بودن گناه رو به جانت می‌خری و این‌طور قضاوت می‌کنی؟ خانواده یک انسان واست مهم‌تره یا محبوبیت به قیمت سراب؟ ولی این مردمی که رؤیای محبوبیت بین آنها را داری خیلی فهمیده‌تر از آنند که بتوانی با یک تشنج در فضای مجازی جایگاهی داشته باشی. محبوبیت را باید مردم به تو بدهند نه خودت را جا کنی بین این مردم و هواداران معصوم.

چطور به خودت که سال‌ها فوتبال بازی کردی اجازه قضاوت در مورد یک مجموعه و یک مربی و بازیکن رو میدی این انسان‌ها (مسئولین باشگاه) آنقدر با شرف هستند که از جیب خود برای تیم خرج می‌کنند و این آدم‌ها را از فوتبال زده نکنید و دلشان را به درد نیاورید. آقای الهامی سال‌ها در این فوتبال زحمت کشیده و قهرمانی به دست آورده که شما به همین راحتی حیثیت شخصی و کاری ایشان را خدشه‌دار کنید؟

همه این بازیکنان خانواده دارند و سال‌ها جنگیدند و آبرویشان را ذره‌ذره جمع کردند و دور از خانواده بودند و هزارتا درد فوتبالی داشتند که حضرت عالی به خاطر عدم نتیجه دلخواهت این چنین پا روی انسانیت بگذاری و قضاوت کنی. ما به اندازه کافی حالمان خوب نیست پس دیگر برای محبوبیت نمک به زخممان نپاشید مجموعه ما (باشگاه هوادار) به اندازه کافی تنهاست در روزهای بردمان کسی کنارمان نبود این روزها هم اگر همدرد نمی‌شوید، دیگر زخممان را خونین‌تر نکنید. اما فوتبال اینقدر ارزش نداره که تهمت و انگ پوشالی به هر بازیکن، مربی و باشگاه بزنی و وخانواده‌ها را له کنید. راستی خودت تا الان اشتباه نداشتی یا پر گل نباختی؟ باید تو را هم به سبک افراطیت قضاوت می‌کردند؟ در ضمن استاد کمی به اطلاعاتت اضافه کن و حداقل دانایی‌هایت را به روز کن تکلیف قهرمانی روی بازی رودرروست نه تفاضل گل.»

واکنش تند بازیکن هندی‌تبار به ادعای ستاره سابق پرسپولیس+عکس

کد خبر 655215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.