حقوق و معوقات کارکنان شهرداری بندرعباس پرداخت شود

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی فروردین‌ماه هستیم، لازم می‌دانم به مجموعه شهرداری برای پرداخت حقوق و معوقات کارکنان تذکر دهم، چراکه حقوق اسفندماه برخی از آن‌ها هنوز پرداخت نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه جراره امروز _دوشنبه بیست‌وهشتم فروردین‌ماه_ در هفتادوپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم این شهر در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: روز قدس روز فریاد آزادی‌خواهان است که برای آزادسازی قدس شریف به میدان آمدند.

وی با گرامیداشت فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی افزود: با توجه به اینکه در روزهای پایانی فروردین‌ماه هستیم، لازم می‌دانم به مجموعه شهرداری برای پرداخت حقوق و معوقات کارکنان تذکر دهم، چراکه حقوق اسفندماه برخی از آن‌ها هنوز پرداخت نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به اینکه شهادت هنر مردان خدا است و شهیدان در مبارزه با دشمنان اسلام و حفظ ارزش‌های اسلامی جان خود را فدا کردند، تاکید کرد: «شهید سعید مریدی» از جمله شهیدانی است که در مبارزه با سودجویان و کسانی که جان و سلامتی افراد جامعه را به خطر می‌اندازند، به شهادت رسید.

وی با اشاره به فعالیت‌های نوروزی در شهر بندرعباس ادامه داد: ایام نوروز با توجه به حضور گردشگران و مسافران فرصتی طلایی برای افزایش درآمدزایی این شهر بود اما یکی از اعتراض‌ها در این ایام هزینه‌هایی بود که در پارک‌های سطح شهر از پلاک‌های بومی دریافت می‌شد.

جراره تصریح کرد: با توجه به هزینه‌های کلانی که در شهرداری صورت می‌گیرد، باید سطح نظارت‌ها افزایش یابد.

کوهستان پارک پنجعلی امنیت ندارد

اسماعیل بواشه، عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز ضمن تقدیر از فعالیت کارکنان شهرداری به‌ویژه کارگران فضای سبز و تنظیف در ایام نوروز گفت: شهردار بندرعباس باید پیگیر پرداخت حقوق کارکنان رسمی و قراردادی باشد.

وی با بیان اینکه وضعیت سرویس بهداشتی‌ها در ایام نوروز قابل قبول بود اما کمبودهایی نیز احساس می‌شد، افزود: قرار بود پروژه رسیدگی، تعمیر و تجاری‌سازی سرویس‌های بهداشتی به یک سرمایه‌گذار سپرده شود اما کاری از پیش نرفت.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه کوهستان پارک پنجعلی امنیت ندارد، تصریح کرد: شهرداری اگر محلی برای حضور و آرامش شهروندان احداث می‌کند باید به فکر امنیت شهروندان نیز باشد.

خودروهای دوره‌گرد و دست‌فروشان چهره شهر بندرعباس را نازیبا کرده‌اند

سیدمحمدرضا موسوی، عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در این نشست با بیان اینکه در بعضی از مواقع وعده‌هایی از جمله جمع‌آوری و ساماندهی خودروهای حامل مواد خوراکی و لوازم آشپزخانه داده شد که پیش از ایام نوروز باید به آنها رسیدگی می‌شد، اظهار کرد: خودروهای دوره‌گرد و دست‌فروشان چهره شهر بندرعباس را نازیبا کرده‌اند.

وی با بیان اینکه هر وسیله ساخته شده و نصب شده توسط شهرداری باید ایمنی لازم را داشته باشد، افزود: ایمنی وسایل تفریحی شهر مانند پل معلق و زیپ لاین که نیاز به شانه دارد، باید تأمین باشد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به اینکه این شهر نیازمند توقفگاه شهری مانند پارکینگ‌ها است و این موضوع باید مورد توجه شهرداری قرار گیرد، خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش‌رو بودن روز ملی خلیج فارس، باید فضاسازی مناسب در شهر انجام شود.

به گزارش ایمنا، هفتادوپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس با حضور مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس، شهرداران منطقه و معاونان شهرداری برگزار شد و با موضوع تشریح عملکرد شهرداری در ایام نوروز ادامه یافت.

کد خبر 655194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.