شاگردان عطایی برای تورنمنت‌های پیش‌رو به‌خط شدند

تیم ملی والیبال مردان ایران تمرینات آماده‌سازی خود را از امروز برای چهار رویداد مهم سال ۲۰۲۳ آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال ایران در سال سرنوشت‌ساز ۱۴۰۲ در چهار رویداد مهم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ در کشورهای ژاپن، هلند، آمریکا و لهستان (شانزدهم خردادماه تا یکم مردادماه)، قهرمانی مردان آسیا در ایران (بیست‌وهفتم مردادماه تا چهارم شهریورماه)، بازی‌های آسیایی در چین (بیست‌وهشتم شهریورماه تا چهارم مهرماه) و رقابت‌های انتخابی المپیک برزیل (۸ تا ۱۶ مهر) شرکت می‌کند. تمرینات آماده‌سازی این تیم از ساعت ۱۱ امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم فروردین‌ماه_ با حضور محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، میلاد تقوی دبیرکل، اعضای کادر فنی تیم و ۱۹ بازیکن در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد.

سایر بازیکنان دعوتی به اردو نیز پس از پایان مسابقات باشگاهی به جمع مردان والیبال ایران ملحق خواهند شد. سرمربی تیم ملی والیبال ایران قبل از شروع تمرینات در جمع ملی‌پوشان گفت: سال بسیار سختی را در پیش داریم و لازم است که بدانید در لیگ ملت‌ها، قهرمانی مردان آسیا، بازی‌های آسیایی چین و انتخابی المپیک با تمام قدرت حضور خواهیم داشت.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی کشورمان با تاکید مجدد بر سختی کار تیم ملی والیبال ایران در مسابقات پیش‌رو اظهار کرد: امیدوارم با کمک تمام مسئولان، مربیان والیبال و حمایت هر چه بیشتر این دوستان، بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم. بازیکنان در سلامت کامل مسابقات را به پایان برسانند و بتوانیم دل مردم را شاد کنیم. سپس بازیکنان تیم ملی تمرینات خود را با گرم کردن آغاز کردند و در ادامه راهی سالن بدنسازی شدند تا در نخستین جلسه وزنه محور تمرینات آن‌ها باشد.

گفتنی‌ست اکبر محمدی به عنوان سرپرست، بهروز عطایی (سرمربی)، علیرضا طلوع‌کیان و محمود افشاردوست (مربیان)، مصطفی کارخانه (مشاور فنی)، حسین خوریانی و امین علی‌اکبری (آنالیزور)، نیما ده‌پناه (پزشک)، رضا قلی‌پور (تراپیست) و حمزه فتحی به عنوان ماساژور، کادر فنی تیم ملی مردان را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 655126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.