عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ فروردین‌ماه

در این بسته خبری از آتش‌نشانی بروجرد ۲ هزار عملیات انجام داد تا سنگ قبور آسیب دیده در مزار پایین زنجان اصلاح می‌شود و بهسازی۷۲ هزار هکتار بافت فرسوده سده لنجان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آتش‌نشانی بروجرد ۲ هزار عملیات انجام داد

نادر موسیوند، معاون عملیات سازمان آتش نشانی بروجرد گفت: ۲ هزار عملیات پارسال توسط امدادگران این سازمان در سطح شهر بروجرد انجام شد.

بهسازی ۷۲ هزار هکتار بافت فرسوده سده لنجان

حمید شهبازی، شهردار سده لنجان گفت: ۷۲ هزار هکتار بافت فرسوده مصوب وجود دارد که در راستای بهسازی و تقویت این بافت‌ها مطالعاتی توسط مشاور انجام و سلسله برنامه‌هایی برای آنها در نظر گرفته شده است.

سنگ قبرهای شکسته شده مزار پایین زنجان به‌زودی اصلاح می‌شود

غلامحسن احمدی، معاون خدمات شهری شهردار زنجان با عذرخواهی در خصوص شکسته شدن تعدادی از سنگ‌های قبور اموات در مزار پایین زنجان، گفت: در اسرع وقت نسبت به اصلاح سنگ قبرها اقدام خواهیم کرد و نیازی به مراجعه خانواده اموات نیست.

کاهش دیون شهرداری تهران در سال ۱۴۰۱ با اصلاح حساب‌های مناطق ۲۲ گانه

مصطفی قویدل، مدیرکل امور مالی و اموال شهرداری تهران با اشاره به برگزاری دوره آموزشی تخصصی برای ذی‌حسابان مستقر در ۷۵ مرکز هزینه شهرداری گفت: برای اینکه ذی‌حسابان بتوانند نظارت بهتری بر فرآیندهای مالی داشته باشند، باید به قوانین مسلط باشند.

بی احتیاطی شهروندان و آتش‌سوزی در طبیعت

سید مصطفی محتشمیان، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان نسبت به احتمال وقوع آتش‌سوزی در مراتع، زمین‌های کشاورزی و فضای سبز ناشی از بی‌احتیاطی شهروندان هشدار داد.

پیشرفت ۲۵ درصدی عملیات اجرایی احداث دیوار حائل رودخانه شور رفسنجان

سیدعلی پورباقری، معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان از پیشرفت ۲۵ درصدی عملیات اجرایی احداث دیوار حائل رودخانه شور خبر داد.‌

افزایش ۴۳ درصدی سفر با مترو در مشهد

مجتبی زمانیان وحیدی، مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری شهرداری مشهد از انجام بیش از ۵۷ میلیون و ۴۰۰ هزار سفر توسط مترو در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰، ۴۳ درصد افزایش داشته است‌.

کد خبر 655099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.