بحران ترافیک اصفهان با کمک مدیریت بحران رفع شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ترافیک این کلان‌شهر به یک بحران تبدیل شده است، گفت: در این راستا مدیریت بحران باید به کمک معاونت حملونقل و ترافیک شهرداری بیاید و مشکل ترافیک شهر را رفع کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم فروردین‌ماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با انتقاد از وضعیت ترافیک اصفهان اظهار کرد: بارها گفته‌ام که باید به داد ترافیک شهر رسید؛ همیشه سیل و زلزله بحران محسوب نمی‌شود، چراکه در حال حاضر موضوع ترافیک اصفهان نیز به نوعی بحران به شمار می‌رود.

وی افزود: مشکل ترافیک در ایام تابستان که گرما در وسایل نقلیه حاکم می‌شود باعث شکایت مردم خواهد شد و از هم اکنون باید برای رفع این مشکل اقدام جدی انجام داد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در این راستا مدیریت بحران باید به کمک معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری بیاید و مشکل ترافیک شهر را رفع کند، همچنین هزینه‌هایی که بابت مطالعات و تحقیقات در بعضی حوزه‌ها پرداخت می‌شود نیز در جهت رفع معضل ترافیک شهر مصرف شود.

وی با اشاره به لزوم اجرای ویژه رویدادهای هفته نکوداشت اصفهان گفت: بعضی از شهرها به دنبال این هستند که نامشان در تقویم رسمی ثبت شود، اما اصفهان این ظرفیت را دارد و باید از آن استفاده شود.

فلاح اظهار کرد: معاونت فرهنگی شهرداری با دیگر استان‌ها و شهرها رایزنی کند تا رویدادهای هفته اصفهان در سایر شهرها و استان‌ها و حتی در شهرهای خواهرخوانده نیز برگزار شود.

وی در پایان با تقدیر از تیم فوتبال سپاهان گفت: پیروزی شب گذشته این تیم خوشحالی را به جمع نوجوانان و جوانان اصفهانی آورد که قابل تقدیر است.

کد خبر 655085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.