۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
فعالیت شرکت کنترل ترافیک متوقف شد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر تمام فعالیت‌های انجام شده در شرکت کنترل ترافیک متوقف می‌شود تا مسائل آن بررسی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز_یکشنبه بیست‌وهفتم فروردین‌ماه_ پس از اتمام یکصدوچهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه هم‌اندیشی امروز اظهار کرد: در این جلسه تنها بحث شرکت کنترل ترافیک مورد بررسی قرار گرفت و به علت طولانی شدن موضوعات، سه مبحث دیگر بررسی نشد.

وی افزود: در جلسه مقرر شد کمیته تخصصی تمام زوایای فعالیت‌های انجام شده پیرامون شرکت کنترل ترافیک را بررسی کند و دو هفته دیگر گزارش را به شورای اسلامی شهر تهران ارائه دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر تمام فعالیت‌های انجام شده در شرکت کنترل ترافیک متوقف می‌شود تا مسائل آن بررسی شود.

وی افزود: اعطای مجوز شهرداری تهران برای از رده خارج کردن اموال اسقاطی نیز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد لیست اموال اسقاطی که قبل از سال ۹۶ به نهادها و سازمان‌ها به ارزش پنج میلیارد تومان داده شده بود به همراه قیمت‌ها تهیه شود، همچنین قرار شد اموال اسقاطی واگذار شود.

چمران ادامه داد: برای اموال بعد از سال ۹۶ وزارت کشور دستورالعمل کاملی تنظیم کردیم و مقرر شد ملاک برای اموال از رده خارج شده اسقاطی سال ۹۶ به بعد باشد.

وی گفت: حسابرسی‌های سازمان بازنشستگی کشور از سال ۹۷ به بعد بیانگر این مطلب است که حسابرسی‌های این سازمان مردود و فراتر از آن بوده است، بنابراین شهرداری باید به تکالیف خود عمل کند.

کد خبر 655052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.