کشف محموله قاچاق ۱۰ میلیاردی در محور لردگان - بروجن

فرمانده انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری از کشف یک دستگاه لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در محور لردگان - بروجن خبر داد.

سردارمنوچهر امان‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان چهارمحال‌وبختیاری با انجام اقدامات اطلاعاتی از طریق محورهای ورودی استان در جریان انتقال محموله قاچاق قرار گرفته و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی قضائی به محور لردگان - بروجن اعزام شدند و با متوقف کردن یک دستگاه کامیون و بازرسی از آن، یک دستگاه لیفتراک بدون مدارک گمرکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه بنا به نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده ۱۰ میلیارد اعلام شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تأمین امنیت پایدار در جامعه است، خاطرنشان کرد: شهروندان به منظور حمایت از کار و تولیدات داخلی در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 655049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.