شفافیت مالی در شهرداری گرگان برقرار شود

رئیس کمیسیون گردشگری، سرمایه‌گذاری و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: شفافیت مالی در شهرداری این شهر، رسیدگی به معیشت و رفاه کارکنان و حمایت از تیم‌های ورزشی از موضوعات مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اکبر بصیرنیا امروز_ یک‌شنبه بیست‌وهفتم‌فروردین‌ماه_ در یکصدوبیست‌وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: اولویت‌های عمرانی و اجتماعی شهرداری این شهر برای سال جاری در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: توجه به بافت تاریخی شهر گرگان، توسعه محلات کم‌برخوردار، اصلاح مقررات بلندمرتبه‌سازی، تله‌کابین و برنامه‌ریزی جهت تحقق بودجه ۱۸۰۰ میلیارد تومانی شهرداری برای سال جاری مورد تاکید است.

رئیس کمیسیون گردشگری، سرمایه گذاری و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: شفافیت مالی در شهرداری، رسیدگی به معیشت و رفاه کارکنان و حمایت از تیم‌های ورزشی از موضوعات مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ارتباط منظم با مساجد و اقدامات فرهنگی در محلات، بهره‌گیری از ظرفیت خانه‌های فرهنگ، شناسنامه‌دار کردن املاک، توسعه فضای سبز عمومی، بازسازی و مرمت پیاده‌راه النگدره، پیگیری احداث آرامستان جدید و جذب سرمایه‌گذار را از اولویت‌های برنامه‌های شهری دانست.

کد خبر 655047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.