ضرورت احیای گفتمان جهادی در کشور / لزوم تلاش شبانه‌روزی جهت رفع مشکلات

استاندار اصفهان با اشاره به احیای گفتمان جهادی در کشور گفت: رئیس دولت هیچ فاصله‌ای میان خود و مردم احساس نمی‌کند و این یک دستاورد ارزشمند است، خادمان مردم تمام بضاعت خود را به میدان آورده‌اند، مردم نیز اذعان دارند که تحرکاتی در جامعه وجود دارد و دولت تلاش خود را برای کاهش مشکلات به کار گرفته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی در نشست صمیمانه با نمایندگان مجموعه‌های دانشجویی استان اظهار کرد: در نخستین نشست با دانشجویان استان در ابتدای این دولت، یکی از تشکلات دانشجویی عنوان کرد طی ۹ سال گذشته آرزوی جلسه‌ای از این جنس را داشتیم اما امروز ما چهارمین نشست گفت‌وگو با دانشجویان را برگزار کردیم.

وی افزود: همان‌گونه که ما با اقشار مختلف در شرایط زمانی متعدد نشست و گفت‌وگو داریم، در سطح ملی نیز جلساتی با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود و اکنون ارتباط مردم با وزرا، استانداران و رئیس‌جمهور آرزو و حسرت نیست.

استاندار اصفهان با اشاره به احیای گفتمان جهادی در کشور خاطرنشان کرد: رئیس دولت هیچ فاصله‌ای میان خود و مردم احساس نمی‌کند و این یک دستاورد ارزشمند است، خادمان مردم تمام بضاعت خود را به میدان آورده‌اند، مردم نیز اذعان دارند که تحرکاتی در جامعه وجود دارد و دولت نیز تلاش خود را برای کاهش مشکلات به کار گرفته است.

وی امید آحاد مردم به دولت را قابل توجه دانست و گفت: بر این باوریم که شبانه‌روز باید برای کاهش و رفع مشکلات تلاش کنیم. بسیاری از مدیران استان با ما هم عقیده هستند که در یک دفاع مقدس ۴۴ ساله به سر می‌بریم. دشمن لحظه‌ای برای از پا درآوردن نظام جمهوری اسلامی متوقف نشده است و انقلابیون ما لحظه‌ای از دفاع و تلاش برای بهبود شرایط غافل نشده‌اند.

مرتضوی پیشنهاد داد دانشجویان باید با تورهای دانشجویی از واحدهای راکد استان همچون پلی‌اکریل که طی یک سال گذشته فعال شده‌اند، بازدید کنند و سپس خاطرنشان کرد: در این بازدیدها دانشجویان می‌توانند از تلاش‌های دولت و تیم مدیریتی استان در به چرخش درآوردن چرخ اقتصاد استان و کشور آگاه شوند.

وی درباره رویکرد مدیریت استان در تحقق شعار سال تصریح کرد: اقدامات متعددی در این حوزه از قبل آغاز شده است و اکنون مبنی بر تاکید مقام معظم رهبری با جدیت دنبال می‌شود. در زمینه حمایت از فعالیت‌های جهادی، قرارگاه پشتیبانی از اینگونه فعالیت‌ها در استان تشکیل شده است و درصدد هستیم تا از گروه‌های جهادی حمایت و پشتیبانی کنیم.

در این نشست که بیش از چهار ساعت به طول انجامید، نمایندگان مجموعه‌های دانشجویی استان پرسش‌های خود را مطرح کردند و استاندار اصفهان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان به صورت موردی به پرسش‌های دانشجویان پاسخ دادند.

کد خبر 655032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.