صادق محرمی ۱۰۰ تایی شد + عکس

مدافع راست ملی‌پوش کشورمان به رکورد ۱۰۰ بازی برای تیم فوتبال دیناموزاگرب کرواسی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صادق محرمی، مدافع راست ایرانی در پنجمین سال حضورش در دیناموزاگرب کرواسی به یک رکورد شگفت‌انگیز و کم‌نظیر در بین تمام لژیونرهای ایرانی دست یافت و هدیه خاص خود را از مسئولان این باشگاه دریافت کرد. صادق محرمی که در ابتدای فصل ۱۹-۲۰۱۸ به عضویت دیناموزاگرب درآمد، در مدت پنج سال حضورش در لیگ یک کرواسی، یک نیم‌فصل حضور کوتاه‌مدت و قرضی در لوکوموتیو زاگرب را هم تجربه کرد، اما در سایر زمان‌ها عضو دیناموزاگرب بود و به افتخارات متعدد همراه با این باشگاه دست یافت و امسال هم در آستانه تجربه یک قهرمانی دیگر است.

مدافع راست ایرانی دیناموزاگرب که طی چهار فصل اخیر چهار قهرمانی در لیگ یک کرواسی، دو قهرمانی در سوپرکاپ و یک قهرمانی در جام حذفی همراه با این تیم به‌دست آورده است، در کنار این افتخارات تیمی، حالا به یک عنوان فردی ویژه نیز در تیم صدرنشین حال حاضر لیگ یک کرواسی رسید. صادق محرمی که امیدوار است برای پنجمین فصل پیاپی به یک قهرمانی دیگر همراه با دیناموزاگرب دست پیدا کند، شب گذشته در دیدار مقابل اسلاون بلوپو به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت و در این مسابقه از سوی باشگاه کروات مورد تقدیر قرار گرفت.

صادق محرمی ۱۰۰ تایی شد +عکس

این ملی‌پوش ایرانی در دیدار دیشب مقابل اسلاون بلوپو صدمین بازی خود با پیراهن باشگاه دیناموزاگرب را در رقابت‌های داخلی کرواسی و بازی‌های اروپایی تجربه کرد و لباس شماره ۱۰۰ خود را همراه با یک قاب ویژه گرفت و در تاریخ باشگاه دیناموزاگرب به‌عنوان یک بازیکن ایرانی جاودانه شد.

صادق محرمی از معدود بازیکنان لژیونر ایرانی به‌شمار می‌رود که توانسته است این مدت طولانی در یک باشگاه دست‌کم سطح دوم اروپایی بازی کند.

کد خبر 654988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.