بهبود وضعیت بزرگ‌ترین مرکز اسکواش جهان با اینترنت اشیا

بزرگ‌ترین مرکز اسکواش جهان در فیلادلفیای آمریکا به‌زودی و با بهره‌گیری از اینترنت اشیا، بهبودهای قابل‌توجهی را تجربه خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مرکز اسکواش Arlen Specter در شهر دانشگاهی فیلادلفیای آمریکا، با مساحت ۷۶ هزار فوت مربع به عنوان بزرگ‌ترین مرکز اسکواش جهان شناخته شده است و همواره میزبان قهرمانان بسیاری در این رشته بوده است. همچنین این ورزشگاه عظیم تاکنون به طور میانگین، همه ساله، میزبان بیش از ۲۵ رویداد ملی و بین‌المللی بوده است که به واسطه همین ویژگی نیز در میان ورزشکاران اسکواش سراسر دنیا به محبوبیت بالایی دست یافته است. کمپانی‌های فناوری طرف قرارداد مدیران فیلادلفیا از اجرای رویکردهای خود برای بهبود مرکز اسکواش شهر با استفاده از اینترنت اشیا از اواخر ماه مارس خبر داده و مدعی شده‌اند سراسر ورزشگاه را به اینترنت پرسرعت مجهز خواهند کرد.

کارشناسان استدلال کرده‌اند که تغییرات اقلیمی و افزایش رطوبت هوا می‌تواند تا چند سال آینده به تورم سازه‌های چوبی موجود در ورزشگاه اسکواش فیلادلفیا منجر شود، ضمن این‌که چکه کردن آب از آن‌ها خطرات الکتریکی بسیاری را به دنبال دارد و حتی می‌تواند به تخریب وسایل الکترونیکی مرکز منجر شود.

بهبود وضعیت بزرگ‌ترین مرکز اسکواش جهان با اینترنت اشیا

یکی از کمپانی‌های فناوری آمریکایی برای حل این مشکل به نصب سنسورهای دیجیتالی خود در سراسر زمین‌های ورزشی بزرگ‌ترین مرکز اسکواش جهان پرداخته است تا از این طریق، امکان نظارت افراد مسئول را بر وضعیت محیط فراهم بیاورد و آن‌ها را به اعمال اقدامات کارآمد و زودهنگام در زمان مواجهه با مشکلات احتمالی سوق دهد. این کمپانی همچنین از تأمین اینترنت ۵G در تمام ورزشگاه‌های مرکز خبر داده و مدعی شده است تماشاگران را از خدمات آن بهره‌مند خواهد کرد، ضمن این‌که قابلیت تماشای مسابقات را برای بازیکنان، پس از پایان، فراهم خواهد آورد که این امر به سهم خود تلاش آن‌ها را برای بهبود بازی خود به دنبال خواهد داشت.

مدیران مرکز اسکواش فیلادلفیا ادعا کرده‌اند که اقدامات خود را برای پیشرفته‌سازی این ورزشگاه به عنوان بزرگ‌ترین باشگاه اسکواش جهان، توسعه خواهند داد و تجربه ورزش کردن برای ورزشکاران و تماشای رویدادها را برای مردم در آن با استفاده از اینترنت اشیا و سایر رویکردهای تکنولوژیک بهبود خواهند بخشید.

کد خبر 654977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.