مورایس: سپاهان سوگلی نیست / حضور هواداران حلال مشکلات است + فیلم

سرمربی تیم سپاهان گفت: سپاهان تیم مورد علاقه و گل سرسبد لیگ نیست به همین دلیل دو پنالتی واضح در یک بازی برای ما گرفته نشد، در صورتی که برای بعضی از تیم‌ها خطاهای ساده پنالتی گرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ژوزه مورایس در نشست خبری پس از دیدار با مس رفسنجان در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: جو بازی همیشه می‌تواند در جریان بازی تغییر ایجاد کند که امروز نیز چنین بود. حمایت هوادارانمان بسیار مهم و تأثیرگذار بود. از افراد مسئول، شورای تأمین و پلیس که جمعیت زیاد هواداران را کنترل کردند، تشکر می‌کنم. از بازیکنانم که بازی خوبی را در دیداری نسبتاً سخت از خود نشان دادند، تشکر می‌کنم. مس یکی از تیم‌هایی است که گل‌های کمی در طول لیگ دریافت کرده است به همین دلیل بازی جدی و سختی داشتیم اما کار بازیکنانم فوق‌العاده بود و چند موقعیت جدی ایجاد کردند و به دو گل نیز رسیدیم اما از نظر من یک موقعیت گل دیگر نیز داشتیم. برای تیم مس آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی درباره بازی‌های پیش‌ِرو و صف‌آرایی مقابل تیم‌های پایین جدول تصریح کرد: مس کرمان باخت و نفت مسجد سلیمان بازی خود را برد و اختلاف کم شد، همچنین تیم صنعت نفت ۱۶ امتیازی است. همه فکر می‌کنند بازی‌های ساده‌ای با تیم‌های پایین جدول داریم اما این تصور درست نیست زیرا این تیم‌ها با امید زیادی به میدان می‌آیند تا بتوانند در لیگ بمانند برای همین کارمان سخت است.

سرمربی تیم سپاهان افزود: مس رفسنجان به دنبال کسب امتیاز از این بازی بود. بیشتر تهاجمی بازی کردیم و بازیکنان دفاعمان نسبت به بازیکنان نزدیک به دروازه حریف کمتر بودند تا بتوانیم بازیکنان تیم مس را نزدیک دروازه خودشان کنترل کنیم. زمانی که با دو گل پیشی گرفتیم، فقط در دفاع مقداری تغییر ایجاد کردیم تا تیم ثبات بیشتری داشته باشد. جلوی مدافعان خوبی بازی کردیم که بیشتر سعی داشتند نزدیک به دفاع وسط‌های ما بازی کنند. بین تیمی که می‌خواهد بازی کند و تیمی که می‌خواهد از توپ‌های بلند استفاده کند، تفاوت وجود دارد.

مورایس در خصوص حضور هواداران در ورزشگاه نقش جهان گفت: همانطور که ابتدای صحبت‌هایم اشاره کردم از حضور هواداران در ورزشگاه خوشحال هستم زیرا بسیار به تقویت روحیه تیم کمک می‌کند. آن‌ها تغییردهنده روند بازی هستند. هفته آینده یک بازی خانگی داریم که امیدوارم هواداران بیشتری در ورزشگاه حاضر شوند. اواخر لیگ هستیم به همین دلیل حضور هواداران در ورزشگاه و حمایتشان اهمیت بالایی دارد. هواداران با حمایت و انرژی خود باعث می‌شوند مشکلات را پشت سر بگذاریم و روند بهتری داشته باشیم، این موضوع را حتی در کنفرانس خبری قبل نیز بیان کرده‌ام.

وی ادامه داد: همانطور که در کنفرانس خبری قبلی ذکر کردم ما تیم مورد علاقه و گل سرسبد لیگ نیستیم به همین دلیل دو پنالتی واضح در یک بازی برای ما گرفته نشد، در صورتی که همه می‌بینیم بعضی از تیم‌ها هستند که خطاهای ساده برایشان پنالتی گرفته می‌شود.

سرمربی تیم سپاهان با اشاره به تاکتیک تیمش مقابل مس گفت: من با سه دفاع بازی نکردم بلکه تیم با دو دفاع وسط بود. گاهی اوقات نسبت به حرکت و نحوه بازی تیم حریف مجبور می‌شویم به بازیکنان جایگاه متفاوت و وظایف دیگری بدهیم. من با دو دفاع وسط، سه هافبک، دو دفاع کنار و سه بازیکن تهاجمی تیم را در زمین چیدم که گاهی دفاع وسط‌ها و گاهی وینگرها داخل بودند. شاید در آینده با یک دفاع وسط بازی کنم.

مورایس در پایان در خصوص وضعیت داوری تصریح کرد: همانطور که گفتم یک سری از تیم‌های محبوب از تصمیمات مختلف سود می‌برند و داوران به‌سرعت تصمیم می‌گیرند و حتی یک سری از خطاها که بیرون محوطه جریمه است را پنالتی اعلام می‌کنند اما در موارد مشابه همان صحنه، پنالتی اعلام نمی‌کنند. البته من اشاره‌ای به پنالتی تیم تراکتور ندارم. آن پنالتی درست بود و در محوطه جریمه رخ داد که کاملاً منصفانه گرفته شد. چیزی که برای من عجیب است این است که چرا در یک صحنه کاملاً مشابه برای ما سوت زده نمی‌شود؟ .

کد خبر 654936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.