گل نورافکن استثنائی بود / تغییر سیستم سپاهان کار ما را دشوار نکرد + فیلم

سرمربی مس رفسنجان گفت: با وجود احترامی که برای مورایس قائل هستم، تغییر سیستم او اختلال چندانی در سبک بازی ما ایجاد نکرد و همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم، اضافه شدن رامین رضائیان به یک‌سوم تهاجمی و ارسال به خط عرضی و تمام‌کنندگی مغانلو اصلی‌ترین شیوه طلایی‌پوشان بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد ربیعی در نشست خبری پس از بازی با سپاهان درباره این دیدار اظهار کرد: خدمت اعضای هر دوتیم خسته نباشید عرض می‌کنم و این پیروزی را به سپاهان و هواداران آن تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم بازی جذابی برای تماشاگران بود، چراکه شاهد موقعیت‌های متعدد از سوی هر دو تیم بودیم و ما نیز به‌رغم اینکه برای گل اول طلایی‌پوشان تمرین کرده بودیم، متأسفانه از همان ناحیه ضربه خوردیم.

وی افزود: در نیمه اول و دوم موقعیت‌هایی داشتیم؛ اینکه سپاهان در خانه خود موقعیت‌های زیادی خلق کند طبیعی است اما اینکه تیم مس در نقش جهان به دروازه حریف نزدیک شود جسارت و برنامه‌ریزی می‌خواهد. ما تا زمانی که بازی یک بر صفر بود می‌توانستیم نتیجه را به تساوی بکشیم، برخلاف پیش‌بینی‌های کادر فنی که انتظار داشت با تعویض‌ها روند بازی تغییر کند، بازیکنان تعویضی موفق نبودند و تنها از عملکرد مهرداد رضایی راضی بودم.

سرمربی مس رفسنجان با اشاره به دشواری این بازی تصریح کرد: در این گونه مسابقات لحظات تعیین‌کننده است و البته ایرادی هم ندارد، جوانان ما باید تجربه کسب کنند، در هر حال به تیم سپاهان تبریک عرض می‌کنم. رامین رضائیان، امید نورافکن و شهریار مغانلو بازیکنان تأثیرگذار این تیم بودند و بازیکنان ما نیز استانداردهای متناسب با خود را داشتند و تنها عده‌ای از آن‌ها کیفیت پایین‌تری از بازی خود را ارائه دادند.

وی افزود: ما برای کسب رتبه چهارم تلاش می‌کنیم، در نهایت امروز آن چیزی که انتظار داشتیم اتفاق نیفتاد و انتظار نداشتم این جدال را واگذار کنم.

ربیعی در تشریح بازی برابر تیم‌های مدعی و تشخیص قهرمان لیگ تصریح کرد: تیم من با تمام وجود روبه‌روی هر دو تیم بازی کرد و مقابل پرسپولیس هم شاهد بودید که مس رفسنجان تا دقیقه ۷۰ با ۱۰ بازیکن کار خود را دنبال کرد. امروز هم می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشیم، بدون شک با تمام وجود برای آبرو و احترام خودمان بازی خواهیم کرد. فکر می‌کنم هر سه تیم استقلال، سپاهان و پرسپولیس تا هفته پایانی شانس قهرمانی داشته باشند و امیدوارم تیمی که شایسته‌تر است این عنوان را کسب کند.

سرمربی مس رفسنجان در ارتباط با عملکرد خوب مس در نیمه دوم خاطرنشان کرد: هنگامی‌که شیمبا و امامعلی را از زمین بیرون کشیدم و منشا و محبی را جایگزین آن‌ها کردم، توقع داشتم فشار ما روی تیم حریف ادامه‌دار باشد اما همانطور که گفتم به آنچه می‌خواستیم دست نیافتیم. گل نورافکن یک گل استثنایی بود و کیفیت بازیکن را نشان داد.

وی افزود: با وجود احترامی که برای مورایس قائل هستم، تغییر سیستم ایشان اختلال چندانی در سبک بازی ما ایجاد نکرد و همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم، اضافه شدن رامین رضائیان به یک‌سوم تهاجمی و ارسال به خط عرضی و فینیشینگ مغانلو اصلی‌ترین شیوه طلایی‌پوشان بود و در سایر دقایق بازی نیز به دلیل اینکه آن‌ها یک گل جلو بودند در فاز ضد حمله قرار گرفتند.

ربیعی درباره مذاکره فدراسیون با وی در رابطه با هدایت تیم ملی امید خاطرنشان کرد: این موضوع را تأیید می‌کنم. از دو ماه گذشته صحبت‌های متعددی برای حضور من در تیم ملی امید مطرح شد، برای هر کسی هم اتفاق بزرگی است که پیراهن مقدس تیم ملی را بپوشد و دو شب گذشته نیز بار دیگر این پیشنهاد مطرح شد اما ضمن عذرخواهی اعلام کردم که در این مقطع افراد دیگری می‌توانند به تیم کشورمان کمک کنند و من نهایت کمک را به عنوان یک مربی باشگاهی به تیم امید خواهم کرد، ضمن تشکر از فدراسیون در این مقطع نمی‌توانم این مسئولیت را بپذیرم.

وی ادامه داد: در خصوص جایگاه تیم مس باید بگویم تلاش ما این است که رتبه خود را ارتقا دهیم. ما هر سال روند صعودی داشته‌ایم و می‌خواهم این مسیر صعودی با نتیجه‌ای مطلوب به اتمام برسد. تیم ما در این فصل، از داوری بسیار متضرر شده است و نمونه بارز آن بازی با نساجی بود همچنین در جدال امروز تا دقیقه ۱۷ بازی می‌توانستیم یک پنالتی از حریف بگیریم. من از حضور تماشاگران لذت می‌برم و جذابیت فوتبال به حضور آنها است و امیدوارم فضای دلچسب امشب را علاوه بر رفسنجان در سایر شهرها نیز شاهد باشیم.

کد خبر 654928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.