نتایج هفته ۲۶ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال + جدول

رقابت‌های هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، شب گذشته با برگزاری پنج دیدار به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، شب گذشته _شنبه، بیست‌وششم فرودین‌ماه_ با پیگیری پنج دیدار به پایان رسید.

ملوان یک - تراکتور یک

تیم ملوان در ورزشگاه سیروس قایقران میزبان تراکتور تبریز بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در دقیقه ۷۶، سهیل فداکار با استفاده از غفلت مدافعان تراکتور، با شوت محکم خود، توپ را از بالای سر اخباری رد کرد و دروازه را گشود.

پیکان صفر - نفت آبادان صفر

دو تیم پیکان و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه انقلاب کرج مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند و هر دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

استقلال ۶ _ هوادار یک

تیم‌های فوتبال استقلال و هوادار در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر به میدان رفتند که این دیدار با پیروزی پر گل استقلال به پایان رسید. در این دیدار آرش رضاوند، محمد محبی، سعید مهری و مهدی قائدی برای استقلال و محسن سفیدچقایی برای هوادار گلزنی کردند.

سپاهان ۲ _ مس رفسنجان صفر

دو تیم سپاهان و مس رفسنجان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت سپاهان با دو گل به پیروزی رسید. در دقیقه چهار این دیدار حرکت انفرادی رامین رضائیان در محوطه جریمه مس و ارسال توپ برای شهریار مغانلو سبب شد این مهاجم طلایی‌پوشان گلی را به ثمر برساند. امید نورافکن نیز در دقیقه ۸۴ با شوت محکم و از راه دور دروازه مس رفسنجان را باز کرد.

گل‌گهر سیرجان ۲ - فولاد ۲

دو تیم گل‌گهر و فولاد در استادیوم شهید سلیمانی سیرجان مقابل یکدیگر قرار گرفتند و بازی را با تساوی دو بر دو به پایان رساندند. محمد نژادمهدی و الکساندر آلگریا برای تیم فولاد و امین قاسمی‌نژاد و امیر جعفری برای گل‌گهر گلزنی کردند.

نتایج دیدارهای هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال

نتایج هفته ۲۶ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال + جدول

جدول نتایج لیگ برتر

نتایج هفته ۲۶ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال + جدول

کد خبر 654925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.