گمرک سمنان ۳۲۹ میلیارد تومان درآمد داشته است

سرپرست گمرک استان سمنان با بیان اینکه این اداره کل سال گذشته ۳۲۹ میلیارد تومان درآمد داشته است، گفت: این درحالی بود که رقم مرح شده به نسبت سال‌های گذشته با رشد خوبی مواجه بوده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی گمرک سمنان، مرتضی حاجیان‌نژاد با بیان اینکه سال گذشته گمرک سمنان مبلغ حدود ۳۲۹ میلیارد تومان درآمد داشته است، اظهار کرد: این رقم به نسبت سال‌های گذشته از رشد درآمد گمرک حکایت دارد.

وی با اشاره به اینکه از مبلغ مطرح شده میزان ۲۵۵ میلیارد تومان مالیات ارزش افزوده بوده است، افزود: مبلغ مذکور همان سال گذشته به حساب خزانه کل کشور واریز شده است.

سرپرست گمرک استان سمنان با بیان اینکه در سال گذشته ۳۷۰ پرونده به ظن قاچاق در این حوزه تشکیل شده است، تصریح کرد: ارزش ریالی این پرونده‌ها ۱۰۲ میلیارد و ۴۶۷ میلیون تومان برآورد شد، در سال گذشته ۱۶۸ بسته صادراتی بن ارزش ۲۱۱۰ دلار از استان سمنان پست شده و ۲۴ بسته وارداتی به ارزش ۸۲۵۰ دلار به استان سمنان انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه انجام امور گمرکی از طریق سمنان، دفتر شاهرود و منطقه اقتصادی گرمسار صورت می‌گیرد، اضافه کرد: کالاهای تولیدی استان سمنان سال گذشته به ۳۶ کشور صادر و از ۲۹ کشور مواد اولیه کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی به گمرک سمنان وارد شده است.

کد خبر 654917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.