۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
تجلیل از ۶۵ راوی دفاع مقدس در همدان

مدیر اجرایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان گفت: در سال گذشته نزدیک به ۱۵۰۰ نوبت روایتگری توسط این راویان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان انجام شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان، خسرو زند با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از راویان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در استان همدان، اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال ۱۴۰۱، تعداد ۶۵ نفر از راویان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس به صورت داوطلبانه و مخلصانه در بحث هدایت و روایتگری گروه‌های مختلف مردمی، دانشجویی دانش‌آموزی و کاروان‌های راهیان نور فعالیت چشمگیری داشتند مراسم تجلیلی از آنها برگزار شد.

وی افزود: در سال گذشته نزدیک به ۱۵۰۰ نوبت روایتگری توسط این راویان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان انجام شد و این راویان بدون هیچ نوع چشمداشتی، همه ساله یاریگر ما در عرصه روایتگری و انتقال پیام خون شهیدان و رزمندگان دوران دفاع مقدس به نسل‌های آینده هستند.

مدیر اجرایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان تصریح کرد: در همین راستا مراسم تجلیلی به همراه صرف افطاری با حضور خانواده شهدا، راویان و خانواده‌های آنها در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

کد خبر 654855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.