صدور بیش از ۱۲ هزار برگه معاینه فنی در سال گذشته

مدیریت حمل‌ونقل شهری شهرداری خمین گفت: سال گذشته، ۱۲ هزار و ۶۲۲ برگه معاینه فنی صادر شده است.

رسول صفدری‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سال گذشته ۱۲ هزار و ۶۲۲ برگه معاینه فنی جهت بررسی مشکلات خودرو و پیشگیری از تصادف‌ها صادر شده است.

وی افزود: ۹۵ خطوط عابر پیاده و ۱۱۰ سرعت‌کاه در سطح شهر طی چهار مرحله رنگ‌آمیزی و شارژ شد.

مدیریت حمل‌ونقل شهری شهرداری خمین خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۱، ۷۷۱ پروانه فعالیت ناوگان گازوئیلی و ۶۴۰ پروانه فعالیت بنزینی تمدید یا صادر شده است.

صفدری‌نیا با بیان اینکه سال گذشته ۱۳۵ دفترچه تاکسی صادر شده است، خاطرنشان کرد: ۱۸۱ مورد علائم ترافیکی به منظور ارتقای سطح ایمنی در امور راهنمایی و رانندگی، تسهیل در تردد معابر و ارتقای جلوه بصری سیما و منظر شهر نصب یا تعویض شده است.

وی تصریح کرد: جهت رفاه حال همشهریان تاکنون ۴۰ دستگاه کارت‌خوان برای تاکسی‌داران نصب و نظافت و شست‌وشوی محله به محله شهر در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان و تأمین بهداشت فضای سبز شهری انجام شده است.

مدیریت حمل‌ونقل شهری شهرداری خمین با بیان اینکه جوی و جداول باغچه‌های میدان مدرس پاکسازی شد، تاکید کرد: سطل‌های زباله قسمت جنوبی شهر شست‌وشو و تعدادی سطل‌های زباله تعمیر شده است.

صفدری‌نیا ادامه داد: جداول خیابان امام خمینی (ره) نظافت و رودخانه مقابل بیت امام خمینی (ره) پاکسازی شد.

وی با اشاره به ادامه عملیات اجرایی آسفالت بلوار نیایش در راستای بهسازی و مناسب‌سازی معابر شهری، گفت: لایه اول آسفالت باند برگشت از سمت خیابان اصلی به سمت پل به اتمام رسیده است، در این عملیات عمرانی ۴۴۱ تن آسفالت پخش و ۳۰۵۱ مترمربع آسفالت انجام شد.

کد خبر 654809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.