بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح امام حسین (ع) تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۲

رئیس کمیسیون فنی، عمران، ترافیک و شهرسازی شورای اسلامی شهر اراک گفت: دو پروژه بزرگ این کلان‌شهر از جمله تقاطع‌های غیرهمسطح میدان امام حسین (ع) و میدان امام خمینی(ره) به ترتیب تا پایان اردیبهشت و مهرماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

علی‌اصغر غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه عملیات عمرانی پروژه احداث سه اتاق مادر و کودک در پایانه مسافربری، پارک ملت و پارک مادر شهر اراک آماده بهره‌برداری است، اظهار کرد: در نظر گرفتن چنین فضاهایی در مکان‌های عمومی برای نخستین‌بار در شورای ششم مطرح و پس از برنامه‌ریزی‌های لازم اجرا شد.

وی افزود: دو بازارچه میوه و تره‌بار در کوی پردیس و انتهای خیابان جهانگیری احداث شده است که به‌زودی معاونت خدمات شهری نحوه واگذاری آن‌ها را مشخص خواهد کرد و شهروندان می‌توانند از این فضاها استفاده کنند.

رئیس کمیسیون فنی، عمران، ترافیک و شهرسازی شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: مجتمع چند عملکردی کوی امام علی (ع) یکی از پروژه‌هایی است که امیدواریم امسال به بهره‌برداری برسد و سالن بلکس باکس شهرداری واقع در پارک شهر نیز در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

غفاری با اشاره به دیگر پروژه‌های در حال اجرا از جمله ساختمان‌های منطقه دو و منطقه سه شهرداری اراک گفت: عملیات اجرایی این دو پروژه کمی طول خواهد کشید اما مجموعه مدیریت شهری تلاش می‌کند تا این پروژه‌ها نیز در سال جاری به اتمام رسد.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های ۱۴۰۲، کلنگ‌زنی احداث سه مرکز چند عملکردی در کوی قنات، کوی رودکی و کوی حضرت ولی عصر (عج) است که امیدواریم با منابع مالی بازآفرینی شهری و شهرداری این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

رئیس کمیسیون فنی، عمران، ترافیک و شهرسازی شورای اسلامی شهر اراک گفت: دو پروژه بزرگ شهری تقاطع‌های غیرهمسطح میدان امام حسین (ع) و میدان امام خمینی (ره) به ترتیب تا پایان اردیبهشت و مهرماه سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 654677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.