گیتی‌پسند ۱۹ _ سپاهان ۲۸/سپاهانی‌ها پیروزی را در نیمه‌دوم رقم زدند

تیم هندبال گیتی‌پسند در هفته بیستم لیگ برتر هندبال، بازی را مقابل سپاهان واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم هندبال گیتی‌پسند و سپاهان در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر هندبال از ساعت ۲۰ در سالن سجادی مقابل یکدیگر به میدان رفتند.

نیمه اول: دوتیم بازی را خوب شروع کردند، درگیری و تنش در بازی هم بین هواداران و هم بین بازیکنان زیاد است. دوتیم پایاپای پیش می‌روند، سپاهانی‌ها اختلاف امتیاز ایجاد کردند، اما بازیکنان گیتی‌پسند اجاره نمی‌دهند اختلاف گل زیاد شود. مظفری دروازه‌بان تیم هندبال گیتی‌پسند عملکرد تأثیر گذاری در بازی داشته و باعث شده تیمش در روند بازی باقی بماند. دقایقی است که بازی با برتری یک گل سپاهان پیش می‌رود، شاگردان صادقی موفق می‌شوند بازی را به تساوی بکشانند، اما در ادامه طلایی‌پوشان پیش افتادند و نیمه اول با نتیجه ۱۴ بر ۱۱ به نفع سپاهان تمام شد.

نیمه دوم: سپاهانی‌ها نیمه دوم را با گلزنی شروع کردند، پنج دقیقه از نیمه اول گذشته، اما بر خلاف سپاهان، شاگردان صادقی موفق به گلزنی نشدند. بازی در دقیقه ۱۰ با نتیجه ۱۷ بر ۱۳ به نفع سپاهان است. طلایی‌پوشان اختلاف گل را به عدد شش افزایش دادند، قرمزپوشان اصفهان در تلاش هستند گل‌های خورده را جبران کنند. شاگردان صادقی برخلاف نیمه اول عملکرد خوبی در این نیمه ندارند. بازی در دقیقه ۲۰ با نتیجه ۲۴ بر ۱۶ به نفع سپاهان است، تلاش‌های بازیکنان گیتی‌پسند فایده‌ای نداشت و سپاهانی‌ها با حمایت هواداران خود و با نتیجه ۲۸ بر ۱۹ به پیروزی دست یافتند.

کد خبر 654638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.