اجرای طرح روشنایی در ۳ بوستان بزرگ شهر سیرجان

معاون عمرانی شهرداری سیرجان گفت: نبود روشنایی در پارک‌های سطح شهر معضل ناامنی را برای شهروندان به دنبال داشت و این موضوع به مطالبه بحق شهروندان از شهرداری تبدیل شده بود، در حال حاضر به همت شهرداری روشنایی سه پارک بزرگ شهر تامین شده است.

علی مکی‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از اجرای پروژه روشنایی سه پارک بزرگ شهر خبر داد و اظهار کرد: پارک‌های فردوسی، مسافر و یاسمن از قدیمی‌ترین پارک‌های شهر سیرجان است که طی سال‌های اخیر به دلیل نبود روشنایی بلااستفاده مانده بود.

وی افزود: نبود روشنایی در این پارک‌ها معضل ناامنی را برای شهروندان به دنبال داشت و این موضوع به مطالبه بحق شهروندان از شهرداری تبدیل شده بود، در حال حاضر به همت شهرداری سیرجان روشنایی این سه پارک تأمین شد.

معاون عمرانی شهرداری سیرجان با اشاره به بهسازی پارک‌های سطح شهر خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اساسی پارک‌ها و فضای سبز شهر که همواره به مسئولان شهرداری و سایر ادارات منعکس می‌شود، نبود روشنایی و تاریک بودن پارک‌ها و فضای سبز شهری است که مشکلات امنیتی را به وجود آورده است.

مکی‌آبادی با بیان اینکه با تکمیل روشنایی پارک‌ها فضای تفرجگاهی مناسبی برای شهروندان ایجاد می‌شود، تصریح کرد: روشنایی پارک‌های شهر سیرجان در سال جاری به صورت ویژه در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و پارک فردوسی واقع در خیابان وحید، پارک یاسمن و پارک مسافر به عنوان مهم‌ترین پارک‌های شهر در اولویت پروژه‌های روشنایی قرار دارد.

وی از نصب ۱۳۰ پایه چراغ با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در پارک یاسمن خبر داد و گفت: در پارک مسافر با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال ۱۴۰ پایه چراغ و برج نور نصب خواهد شد.

معاون عمرانی شهرداری سیرجان افزود: در پارک فردوسی که یکی از پارک‌های قدیمی و وسیع شهر است، اجرای روشنایی آن با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان و با نصب ۲۹۰ پایه چراغ و برج نور انجام می‌شود.

کد خبر 654552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.