انقلاب اسلامی ایران مانع توسعه‌طلبی صهیونیست‌ها شد/ ارتش همواره وفادار ملت و کشور است

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هدف رژیم صهیونیستی تسلط بر کل منطقه است اما به حول و قوه الهی، انقلاب اسلامی ایران ترمز این پیشرفت را کشید و مانع توسعه‌طلبی صهیونیست‌ها شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر سرتیپ محمد اکرمی‌نیا امروز _جمعه بیست‌وپنجم فروردین‌ماه_ در جمع راهپیمایان روز قدس در خمینی‌شهر، اظهار کرد: نام خمینی شهر در تاریخ ایران می‌درخشد، چراکه فضای این شهر مزین به ۲۳۰۰ شهید گلگون کفن است که در دوران دفاع مقدس و دفاع از امنیت کشور جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه روز قدس یکی از یادگاران ماندگار بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمة الله علیه است، افزود: مردادماه ۵۸ همزمان با اوج گرفتن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم لبنان، امام خمینی (ره) جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به نام «روز قدس» روز همبستگی آزادی‌خواهان جهان برای مبارزه با رژیم صهیونیستی نامگذاری کردند که این نامگذاری نشان از نگاه راهبردی امام راحل دارد و تا به امروز باعث شده است مسئله قدس به عنوان مسئله جهان اسلام زنده و باقی بماند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه امپراطوری شیطانی رسانه‌ای دشمن سال‌های زیادی تلاش کرده است که مسئله فلسطین از یاد مسلمانان برود اما حضور مردم مانع از آن شده است، چراکه مسئله فلسطین مسئله خاک یا سرزمین نیست، بلکه برای مقابله با نمادهای کفر و شرک است، لذا وظیفه داریم هر سال این روز را باشکوه‌تر برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: جوانان باید بدانند ریشه مسئله فلسطین کجاست تا به خوبی از آرمان‌های آن حراست و حفاظت کنند و منتظر فروپاشی رژیم صهیونیستی غاصب باشند، گفت: این مسئله ریشه در تاریخ معاصر دارد؛ ادعاهای رژیم صهیونیستی علیه سرزمین فلسطین دروغین است، آنها ادعا دارند که اولین دولت یهود توسط حضرت داوود در این سرزمین مستقر شده است در حالی که در طول ۴۵۰۰ سال اخیر کمتر از ۴۰۰ سال یهودیان در فلسطین مستقر بودند و مابقی متعلق به عراق بوده است، آن‌ها همچنین ادعا دارند سرزمین فلسطین به فرزندان ابراهیم بخشیده شده است پس ما وارثان سرزمین فلسطین هستیم که این ادعا نیز مردود است، زیرا اگر قرار باشد این سرزمین به فرزندان ابراهیم برسد اسماعیل هم یکی از فرزندان ابراهیم است.

انقلاب اسلامی ترمز پیشرفت صهیونیست‌ها را کشید

امیر سرتیپ اکرمی‌نیا تصریح کرد: واقعیت این است که مسئله فلسطین به لحاظ ریشه‌ای، یک توطئه مشترک از طرف قدرت‌های اروپایی به‌ویژه انگلیس و فرانسه و سرمایه‌داران صهیونیست است که دست به دست هم دادند و اوایل قرن بیستم این توطئه را رقم زدند و یهودیان را در قلب جهان اسلام مستقر کردند تا پایگاهی برای کنترل منطقه و جهان اسلام داشته باشند و زمینه برای چپاول سرمایه‌های و منابع و ثروت ملت‌های مسلمان منطقه داشته باشند؛ هدف آن‌ها تسلط بر کل منطقه است اما به حول و قوه الهی، انقلاب اسلامی ایران ترمز این پیشرفت را کشید و مانع توسعه‌طلبی صهیونیست‌ها شده است.

وی با بیان اینکه امروز پس از ۴۴ سال می‌بینیم که رژیم صهیونیستی رو به نابودی قرار گرفته است، لذا باید مراقب باشیم که این رژیم چه اهدافی را دنبال می‌کند، اظهار کرد: گاهی نسل جوان سوال می‌کند که چرا باید از آرمان‌های فلسطین و فلسطینیان حمایت کنیم؟، آن‌ها باید بدانند که ما مردم جمهوری اسلامی به سه دلیل از فلسطینیان حمایت می‌کنیم؛ دلیل نخست «انسانی» است، زیرا ۷۵ سال است که عده‌ای از مردم زیر ظلم و ستم گروه افراطی و صهیونیست در منطقه و جهان اسلام شهید، مجروح، آواره یا زندانی می‌شوند و با مشاهده این صحنه‌ها قلب هر انسانی به درد می‌آید، از این‌رو انسانیت حکم می‌کند که از آنها حمایت کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: دلیل دوم این است که آموزه‌های دینی و اسلامی برای مقابله با ظلم و ستم تاکید دارد و در حالی که چند صد کیلومتر آن‌طرف مرزها، مسلمانان زیر شدیدترین ظلم‌ها قرار دارند، نمی‌توانیم سکوت کنیم؛ در جبهه مقابل ما، سردمداران کفر از صهیونیست و اسرائیل دفاع می‌کنند، همچنین آمریکا و کشورهای غربی پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی را در اختیار اسرائیل قرار می‌دهند تا مسلمانان را از بین ببرند.

وی گفت: دلیل سوم مسائل استراتژیک و راهبردی است، از زمانی که رژیم صهیونیستی در غرب آسیا جعل شد، این منطقه دچار آشوب و بی‌ثباتی شده و رژیم صهیونیستی علیه تمام کشورهای منطقه توطئه داشته است، دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کرده و از ریز پرنده‌ها برای ضربه زدن به تأسیسات هسته‌ای استفاده می‌کند، بیش از هزار دانشمند برجسته عراقی توسط سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و ترور شدند و مرتب در سوریه، لبنان، فلسطین و شمال آفریقا توطئه می‌کند.

از هر نیرویی که با رژیم صهیونیستی مبارزه کند، حمایت می‌کنیم

امیرسرتیپ اکرمی‌نیا با بیان اینکه همواره حمایت‌های رژیم صهیونیستی و داعش از جنایات ضد بشریت را شاهد بوده‌ایم، ادامه داد: در سال‌های اخیر موفق شدیم در سایه مجاهدت‌های مجاهدان و مدافعان حرم و در رأس آنها سردار شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی دفاع منطقه‌ای و جبهه مقاومت را به صورت فرامرزی و فرا قومی نهادینه کنیم به‌طوری که در حال حاضر ایران در سایه مجاهدت‌های سردار شهید سلیمانی الگوی دفاع منطقه‌ای را الگوی بازدارنده دفاعی در مقابل رژیم صهیونیستی دارد و دستاوردهای جبهه مقاومت در سال‌های اخیر زیاد بوده است.

وی اظهار کرد: در فلسطین طی دو سال اخیر نسل جدیدی پیدا شده که با نسل گذشته تفاوت اساسی دارد، آن‌ها به هیچ وجه معتقد به مذاکره با رژیم صهیونیستی نیستند زیرا به خوبی می‌دانند که عادی‌سازی روابط هرگز نمی‌تواند حقوق حقه فلسطینیان را احیا کند و تنها راه را مقاومت می‌دانند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در هفته‌های اخیر به اوج‌گیری درگیری‌ها، گروه‌های مقاومت در تل‌آویو به اسرائیل ضربه زدند و عملیات‌های متعددی اجرا کردند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر کرانه باختری مسلح شده است و با تلاش جبهه مقاومت تعداد عملیات‌ها علیه رژیم صهیونیستی بیشتر از عملیات‌های غزه شده است.

وی تاکید کرد: هر نیرویی که با رژیم صهیونیستی مبارزه کند، مورد حمایت و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران قرار خواهد گرفت.

امیرسرتیپ اکرمی‌نیا با اشاره به تضعیف رژیم صهیونیستی گفت: کابینه اطلاعاتی نتانیاهو باعث تشدید اختلافات آنها شده است و اعتراضات گسترده در شهرک‌های صهیونیست‌نشین را شاهد هستیم به‌طوری که رژیم صهیونیستی هشدار داده است که اگر شرایط اینگونه پیش رود، با جنگ داخلی و فروپاشی مواجه خواهند شد.

وی با بیان اینکه به حول و قوه الهی اختلافات موجبات تضعیف و فروپاشی رژیم صهیونیستی را در منطقه رقم خواهد زد، تصریح کرد: تحولات مثبت منطقه در هفته‌های اخیر از جمله بهبود روابط ایران و عربستان، روابط عربستان با سوریه و ترکیه با سوریه، پایان جنگ یمن و دیگر تحولات ریز و درشت به ضرر رژیم صهیونیستی شده است.

ارتش ایران مانند کوه یخ آمادگی کامل دارد

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: امروز بیش از ۳۰ درصد ساکنان اراضی اشغالی که تبعه اسرائیل محسوب می‌شوند، در نظرسنجی‌ها اعلام کردند که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

وی با اعلام هشدار به جمهوری آذربایجان، اظهار کرد: برای نیروهای مسلح ایران، امنیت مردم و منابع ملی خط قرمز است، لذا نباید در کِشتی شکسته و در حال غرق شدن اسرائیل قرار گیرند، زیرا اسرائیل تنها برای ایجاد اختلاف در جهان اسلام با آذربایجان مراودات داشته است.

امیرسرتیپ اکرمی‌نیا با گرامیداشت فرارسیدن بیست‌ونهم فروردین «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران» تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی برخی شعار انحلال ارتش را سر دادند و نقشه‌های شوم و خطرناکی برای کشور داشتند زیرا بلافاصله توطئه تجزیه طلبی در پنج استان کشور را شاهد بودیم، اما امام راحل سال ۵۸ با شعار انحلال ارتش مقابله و بیست‌ونهم فروردین را به نام «روز ارتش» نامگذاری کردند که این نامگذاری حاکی از نگاه بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران برای حفظ کشور بود.

وی با بیان اینکه ارتش در بلایای طبیعی همچون سیل، زلزله و مقابله با کرونا ورود کرد و از هیچ تلاشی فروگذار نبود، افزود: امروز ارتش آماده‌تر از قبل است، آمادگی ما در حوزه علم نیروی انسانی غیور، ولایتمدار، با بصیرت و مردم دوست است، همچنین تجهیزات پیشرفته در اختیار داریم.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: ارتش در خدمت ملت است و مانند کوه یخ آمادگی کامل دارد؛ البته همه توانمندی‌های ارتش را نمی‌توانیم افشا کنیم زیرا مورد سو استفاده دشمنان قرار خواهد گرفت اما در مجموع باید گفت که ارتش همواره وفادار ملت و کشور است.

کد خبر 654541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.