آغاز شمارش معکوس نابودی رژیم غاصب اسرائیل

امام جمعه کاشان گفت: شمارش معکوس نابودی صهیونیست آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام سید سعید حسینی امروز _جمعه بیست‌وپنجم فروردین‌ماه _ در خطبه‌های نماز جمعه کاشان ضمن قدردانی از مردم فهیم کاشان برای شرکت با شکوه و حد اکثری در راهپیمایی روز قدس اظهارکرد: عمر رژیم غاصب اسرائیل به انتهای خود رسیده و پیش بینی رهبر کبیر انقلاب به پوشیدن جامه عمل نزدیک می‌شود.

وی گفت: امروز روزنامه‌های اسرائیلی می‌نویسند ایران از فرو پاشی صهیونیست خوشحال است، امروز شمارش معکوس انهدام اسرائیل شروع شده است
و هر قدرتی رو در روی اسرائیل بایستد ما به آن کمک می‌کنیم و هیچ ترس و ابایی از گفتن آن نداریم.

امام جمعه منطقه کاشان با اشاره به برکات بیشمار شب قدر تصریح کرد: روز قدر نیز مانند شب قدر پر از برکات و خیرات است این روز را قدر بدانید تا نعمت‌های بهشتی، نجات از آتش و مأوا گزیدن در بهشت و رحمت الهی بهره مند شوید رحم بر فقرا، عبور از صراط با صدقه، و عبادت خداوند در این روز شما را به رستگاری می‌رساند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه قدر و منزلت و شرافت در این شب و روز افزون است و از این رو نام آن قدر شده است افزود: عبادات خالصانه زندگی دنیا و آخرت را برای شما رقم می‌زند.

وی با اشاره به روز ۲۹ فروردین و ارتش جمهوری اسلامی، ارتشیان کشور را از قبیل افرادی همچون صیاد شیرازی، نامجو و … را در جهان بی نظیر دانست و افزود: ارتش ما ۵۰ هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده است که نشانگر ایستادگی و ایثار این قدرت بزرگ برای کشور است.

به گزارش ایمنا؛ در پایان نماز جمعه این هفته به مناسبت روز ارتش در این هفته از تعدادی از ارتشیان پادگان کبریایی قدردانی شد.

کد خبر 654539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.