آماده‌باش نیروهای خدماتی اصفهان برای برگزاری مطلوب مراسم روز قدس

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان از آمادگی همه دستگاه‌های خدمات‌رسان برای فراهم کردم امکانات لازم برای راهپیمایی روز قدس خبر داد و گفت: نیروهایی از جمله آتش‌نشانی و دیگر دستگاه‌های خدماتی همه امکانات خود را برای برگزاری این مراسم مطلوب در حالت آماده‌باش قرار دادند.

عباس حاج‌رسولی‌ها در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان در همه مراسم‌ها نقش حمایتی داشته و امروز نیز شهر را برای برگزاری این مراسم باشکوه آماده کرده است.

وی یکی از این اقدامات را فراهم‌سازی امکانات حمل و نقل برای جابه‌جایی شهروندان در راهپیمایی روز قدس دانست و خاطرنشان کرد: به ویژه استفاده از مترو در این روز رایگان بود و از ساعت‌های ابتدای صبح همه ایستگاه‌های آن فعال بودند تا مردم شهیدپرور اصفهان بتوانند به راحتی در این مراسم حضور پیدا کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان از آمادگی همه دستگاه‌های خدمات‌رسان برای فراهم کردم امکانات لازم برای راهپیمایی روز قدس خبر داد و گفت: برای تأمین امنیت میدان امام (ره) که محل تجمع راهپیمایان بود، نیروهایی از جمله آتش‌نشانی و دیگر دستگاه‌های خدماتی همه امکانات خود را در حالت آماده‌باش قرار دادند تا مراسم راهپیمایی روز قدس به شکل مطلوب برگزار شود.

کد خبر 654526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.