باخت محبی و ابوذری در قزاقستان / سه آزادکار به نیمه نهایی رسیدند

یاسین رضایی، علیرضا کریمی و امیررضا معصومی به مرحله نیمه نهایی رسیدند و حسین ابوذری و ارشک محبی مقابل حریفان خود باختند تا برای گرفتن مجدد کشتی در جدول شانس مجدد، منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سی‌وسومین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا به میزبانی شهر آستانه در کشور قزاقستان امروز _جمعه بیست‌وپنجم فروردین‌ماه_ در حال پیگیری است.

یاسین رضایی پس از استراحت در دور نخست وزن ۶۱ کیلوگرم، در یک چهارم نهایی هیون سیک سونگ از کره جنوبی را با نتیجه ۶ بر ۶ و ضربه فنی کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

حسین ابوذری در وزن ۷۴ کیلوگرم، در دور نخست به مصاف شامیل ایساکوف از اردن رفت و با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید. وی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ماگومدرسول اصلویف از بحرین بر روی تشک رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب شد تا برای گرفتن مجدد کشتی در جدول شانس مجدد، منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد.

علیرضا کریمی در وزن ۸۶ کیلوگرم در دور نخست مقابل گوان اوک کیم از کره جنوبی کشتی گرفت و با نتیجه ۵ بر ۲ به برتری رسید و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل زوشن لین از چین بر روی تشک رفت و با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

ارشک محبی در دور نخست در وزن ۹۲ کیلوگرم، مقابل آراش یوشیدا از ژاپن با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست خورد تا برای گرفتن مجدد کشتی در جدول شانس مجدد، منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد.

امیررضا معصومی پس از استراحت در دور نخست وزن ۱۲۵ کیلوگرم، در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ضیاموحامت صفراف از ترکمنستان کشتی گرفت و حریفش را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

کد خبر 654518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.