رژیم صهیونیستی و دستگاه استکبار نتوانسته‌اند موضوع فلسطین را محو کنند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیچگاه رژیم صهیونیستی و دستگاه استکبار نتوانسته‌اند موضوع فلسطین را محو کنند.

به گزارش ایمنا، محمدباقر قالیباف در حاشیه راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: با وجود تلاش جبهه استکبار برای ایجاد مشروعیت جعلی برای رژیم صهیونیستی، موضوع قدس و فلسطین از مهمترین و اساسی‌ترین موضوعات جهان اسلام است. همیشه دستگاه استکبار و رژیم صهیونیستی تلاش کرده که با عادی سازی موضوع فلسطین برای رژیم صهیونیستی جعلی مشروعیت ایجاد کند اما همه آزادی خواهان جهان و همه امت اسلامی تلاش می‌کنند که اجازه این اتفاق را ندهند.

وی افزود: ایران عزیز ما و مجلس شورای اسلامی نیز به طور طبیعی و همچنین همه کشورهای اسلامی تلاش کرده‌اند هم در میدان مقاومت و هم در عرصه سیاسی همین مسیر را ادامه دهند.

رئیس مجلس افزود: امت اسلامی و بسیاری از کشورهای مسلمان در حال وضع قوانینی نظیر تحریم کالاهای تولیدی رژیم صهیونیستی هستند و در جبهه مقاومت و کنفرانس اسلامی نیز این تلاش‌ها در حال انجام است.

قالیباف با اشاره به برگزاری نشست اضطراری و مجازی کمیته امور فلسطین توسط اتحادیه پارلمانی کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی PUIC گفت: چند روز قبل در این کنفرانس ویدئویی که ریاست آن نیز برعهده رئیس مجلس الجزایر است و کشورهایی نظیر ترکیه، بحرین و عربستان در آن حضور داشتند بر این موضوع یعنی مسئله فلسطین تأکید شد و مجلس شورای اسلامی نیز هم در قانونگذاری و هم در مجامع منطقه‌ای و بین المللی به این موضوع پرداخته است و این موفقیت حاصل شده است که هیچگاه رژیم صهیونیستی و دستگاه استکبار نتوانسته‌اند موضوع فلسطین را محو کنند.

وی درخصوص وضع قوانینی نظیر تحریم کالاهای تولیدی رژیم صهیونیستی در مجالس کشورهای اسلامی گفت: در امت اسلامی و در بسیاری از کشورهای مسلمان این کار در حال انجام است و در جبهه مقاومت و کنفرانس اسلامی نیز این تلاش‌ها در حال انجام است و دشمن نیز برای خنثی سازی این تلاش‌ها در حال فعالیت است، اما ما بدون شک این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 654517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.