ایران آمریکا را به زانو درآورده است

امام جمعه خمینی شهر گفت: ایران توانسته است آمریکا که خود را یک ابرقدرت می‌داند به زانو دربیاورد و کشورها به این حقیقت دست یافته‌اند که استقامت در برابر استکبار قطعاً پیروزی را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام حاج سید حسین محمود آبادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خمینی شهر، اظهار کرد: گشایش و برکت در یک جامعه در سایه تقوای الهی جمعی حاصل می‌شود.

وی با توجه به انجام تکالیف الهی ادامه داد: مسلمانان باید به امور یکدیگر رسیدگی کنند و اگر امروز ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کند، سفارشی است که خدا و اهل‌بیت (ع) به این موضوع داشته‌اند.

امام جمعه خمینی شهر تصریح کرد: از دیگر تکالیفی که باید مورد توجه و اهمیت قرار بگیرد فریضه امر به معروف و نهی از منکر است که انجام دادن یا ندادن آن پیامدهای منفی و مثبت فراوانی به دنبال دارد.

حجت الاسلام محمودآبادی در ادامه به آثار فراوان علما و دانشمندان در باب امر به معروف و نهی از منکر اشاره و اظهار کرد: طبق فرموده امام علی (ع) امر به معروف و نهی از منکر به منزله اقیانوسی است که اثر گذاری آن بسیار وسیع و گسترده است، انجام گناهانی مانند ربا، شراب خواری، بی حجابی نتیجه فراموش شدن این واجب شرعی است.

وی در ادامه توضیح داد: نماز جمعه از معروف‌هایی است که آثار و برکات فراوانی دارد و مؤمنان جامعه باید یکدیگر را به این معروف سفارش کنند.

امام جمعه خمینی شهر در تشریح مسائل روز جامعه اظهار کرد: ایران قبل از انقلاب و بعد از انقلاب تفاوت فراوانی پیدا کرده است و ایران در طول این ۴۴ سال با سیاست‌های راهبردی به اقتداری دست یافته که باعث افول و نابودی اسرائیل شده، همان کشوری که توسعه سرزمینی از آمال و امیال این رژیم غاصب بود.

حجت الاسلام محمودآبادی روشنگری امام راحل (ره) برای بیداری ملت‌ها را حائز اهمیت برشمرد و گفت: ایران توانسته است آمریکا که خود را یک ابرقدرت می‌داند به زانو دربیاورد و کشورها به این حقیقت دست یافته اند که استقامت در برابر استکبار قطعاً پیروزی را به دنبال دارد، کشورهایی که سیاست دلار را کنار گذاشته و بر روی پای خود ایستاده‌اند.

وی از تحریم‌های ظالمانه آمریکا سخن گفت و یادآور شد: اگر نبود استقامت ملت ایران در برابر این تحریم‌های ظالمانه، تا کنون نابود شده بود اما استقامت مردم تحریم‌ها را نیز بی اثر کرد.

امام جمعه خمینی شهر به روز ارتش نیز اشاره‌ای کرد و گفت: صیاد شیرازی نمونه یک ارتشی خالص برای ارتش است و از خود گذشتگی چنین افرادی اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به همراه دارد.

حجت‌الاسلام محمود آبادی به طرح قوه قضائیه برای حفظ سلامت و کرامت بانوان اشاره و اظهار کرد: اجرای این طرح بگیر و ببند نیست و برنامه‌ای است تا از کرامت زن محافظت شود.

وی به گروهی که همسو با منافقین هستند خطاب کرد: اگر ناآگاهانه وارد بازی دشمن شده‌اید بیش از این با آنها همراهی نکنید.

به گزارش ایمنا، مردم خمینی شهر همزمان با راهپیمایی روز قدس پیکر مطهر شهید اکبر مهری را تشییع نمودند و لحظاتی میزبان این شهید بودند.

کد خبر 654498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.