چاه عمیق در محله پناه آباد و نارضایتی شهروندان اردبیلی

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: قرارگیری یک چاه عمیق در محله پناه آباد که در وسط معبر مانع تردد خودروها در مسیر می‌شد، موجب بروز مشکلاتی برای اهالی محل بود که در نتیجه منجر به نارضایتی شهروندان شده بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سلامت صفری امروز_ پنج‌شنبه بیست و چهارم فروردین‌ماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار کرد: قرارگیری یک چاه عمیق در محله پناه آباد که در وسط معبر مانع تردد خودروها در مسیر می‌شد موجب بروز مشکلاتی برای اهالی محل بود که در نتیجه منجر به نارضایتی شهروندان شده بود.

وی با اشاره به ضرورت جابه‌جایی موتور آب در داخل محله پناه آباد و رضایت از مالک این چاه آب جهت جابه‌جایی ادامه داد: بیش از چند دوره است که این موضوع در سرفصل برنامه‌های شورای شهر قرار داشت اما تاکنون محقق نشد.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل بیان اینکه شهروندان این محلات جهت رفع مشکلات خود از ما انتظار دارند که بعد از سه دهه این مشکل رفع شود، گفت: وجود موتور آب داخل کوچه باعث ترافیک و تصادف‌های زیادی شده بود، که بارها این مشکل از صدا و سیما نیز پخش شد، اما هیچ تعاملی برای رفع این مشکل وجود نداشت.

بستر جابه‌جایی چاه فراهم شده است

بهزاد عباس زاده، نایب رئیس شورای شهر اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به جلب رضایت مالک چاه توسط اعضای شورای شهر افزود: بستر این جابه‌جایی فراهم و تعریض حریم چاه نیز انجام شده، که به زودی این مشکل رفع خواهد شد.

وی در خصوص صدور مجوز واگذاری ملک به مالک چاه عمیق پناه آباد و مجوز حفاری جهت جابجایی چاه مذکور و مجوز حفاری دیگر به مالک چاه گفت: این لایحه در جلسه رسمی شورای شهر مطرح خواهد شد.

در جلسه علنی مجوز صدور جابه‌جایی چاه انجام شد

سجاد محمد حسن پور، عضو شورای شهر اردبیل، در جلسه علنی پیرامون صدور مجوز برای جابجایی چاه عمیق در وسط معبر محله پناه خاطرنشان کرد: در شصت و ششمین جلسه رسمی شورای شهر مجوز برای این امر صادر شد که به زودی این مشکل رفع خواهد شد.

کد خبر 654452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.