رونالدو خواهان حضور زیدان یا مورینیو در النصر!

تیم النصر به رهبری کریستیانو رونالدو، پس از اخراج رودی گارسیا، می‌تواند نام بزرگی را برای مربیگری این تیم، به عربستان بیاورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نقل از رسانه CBS Sports، النصر عربستان عصر امروز رودی گارسیا را اخراج کرد و مایل است نام بزرگی را برای هدایت این تیم به عربستان بیاورد. باشگاه تأیید کرده است که دینکو یلیسیچ فعلاً هدایت این تیم را به صورت موقت بر عهده گرفته است، اما آن‌ها، برنامه‌های "جاه طلبانه" دارند و زیدان یا مورینیو را هدف قرار داده‌اند. هر دو مربی، قبلاً با کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتعالی کرده‌اند و تصور می‌شود که CR7 قبل از اخراج گارسیا، از تاکتیک‌های او ناراضی بوده است‌.

قبلاً یک پیشنهاد شفاهی در مورد پذیرش این سِمَت به زیدان داده شده است اما "هیچ تضمینی" وجود ندارد که مرد فرانسوی با رفتن عربستان موافقت کند. مورینیو قبلاً با این باشگاه مذاکراتی داشته، که در آن، طی دو فصل، ۱۰۰ میلیون یورو درآمد خواهد داشت.

تصور می‌شود رونالدو با النصر، درباره اینکه چه کسی باید هدایت تیم را بر عهده بگیرد، همکاری می‌کند. اگر زیدان و مورینیو دست نیافتنی باشند، ادعا می‌شود که باشگاه می‌تواند به خورخه ژسوس، سرمربی فنرباغچه یا مارسلو گایاردو رجوع کند.

النصر اولین بازی خود را پس از جدایی گارسیا، سه‌شنبه هفته آینده مقابل الهلال در لیگ‌برتر عربستان برگزار می‌کند.

کد خبر 654450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.