بایرن‌مونیخ مُصرانه‌ در پی جذب ستاره ناپولی

طبق گزارشات، بایرن مونیخ مشتاق وارد شدن به رقابت برای جذب ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی است و توماس توخل به عنوان "هوادار بزرگ" این مهاجم شناخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از یک فصل خیره کننده در تیم ناپولی، ویکتور اوسیمن نیجریه‌ای شاهد پیشنهاد تعداد زیادی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی است.

آخرین ابراز علاقه به جذب اوسیمن، از سمت باواریایی‌ها بوده است. فلوریان پلتنبرگ، گزارشگر اسکای آلمان گزارش می‌دهد که توماس توخل، سرمربی جدید بایرن، یکی از طرفداران پر و پا قرص او است و مدتی است که ستاره ۲۴ ساله را زیر نظر داشته و خاطرنشان کرده است مونیخی‌ها به زودی برای مهاجم ناپولی پیشنهاد ارسال خواهند کرد.

علاقه باشگاه آلمانی برای جذب اوسیمن، مطمئناً برای منچستریونایتد که گمان می‌رود در بازار نقل و انتقالات به دنبال جذب یک مهاجم نوک در سطح کلاس جهانی است، سخت خواهد بود. به نظر می‌رسد طولانی شدن روند فروش این باشگاه، مانع برنامه ریزی جهت تقویت تیم اریک تن‌هاخ شود.

فصل باورنکردنی اوسیمن، به این معنی است که آینده، نام او مطمئناً یکی از موضوعات داغ رسانه‌ها برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود. با این حال، باتوجه به عملکرد درخشان ناپولی و قرارداد داشتن تا سال ۲۰۲۵، به هیچ وجه قطعی نیست که مهاجم نیجریه‌ای باشگاه را ترک کند.

اولویت اصلی اوسیمن، غلبه بر مصدومیت ران خواهد بود، چراکه می‌خواهد به تیمش کمک کند تا در بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر میلان که سه شنبه‌شب هفته آینده برگزار می‌شود، به پیروزی برسد و به دور بعد صعود کند.

کد خبر 654419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.