برای حضور در جمع چهار تیم برتر غرب‌آسیا سختی کشیدیم+فیلم

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت:خوشحال هستیم که به جمع چهار تیم برتر غرب آسیا صعود کردیم، خیلی سختی کشیدیم و تلاش کردیم تا به اینجا برسیم، اما تمام تمرکز ما برای بازی شنبه مقابل مس کرمان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال ذوب‌آهن روز گذشته _چهارشنبه بیست‌وسوم فروردین‌ماه_ در بازی سوم پلی‌آف رقابت‌های غرب آسیا از ساعت ۲۲ در سالن آزادی مقابل نفت عراق قرار گرفت که در نهایت، با یک بازی خوب و با نتیجه ۹۵ بر ۸۳ موفق شد تیم عراقی را از پیش رو بردارد و به دور بعد صعود کند.

سجاد مشایخی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با این بازی، اظهار کرد: بازی سخت و حساسی داشتیم، یک بر یک مساوی بودیم و پیروزی در بازی دوم سخت بود، برای این مدل مسابقات یک مثال وجود دارد که می‌گویندیا می‌بری یا می‌روی خانه و این موضوع استرس آور است. تلاش کردیم از کوارتر اول بازی را کنترل کنیم، می‌دانستیم سوسا بازیکن نفت عراق هرچقدر هم امتیاز بیاورد، اما دیگر بازیکنانشان کمک نکنند نتیجه به نفع ما است زیرا یک نفر نمی‌تواند باعث پیروزی شود و ما هم تیمی بازی کردیم.

وی با بیان اینکه در کوارتر چهارم بازی را در دست گرفتیم و پیروز شدیم، تصریح کرد: در مسابقات شاید یک‌بار شانس بیاوریم و اختلاف ۳۰ امتیاز را جبران کنیم که در بازی دوم مقابل نفت عراق این اتفاق رخ نداد. در بازی سوم نوسانات تیم را کنترل کردیم تا اختلاف امتیاز زیاد نشود و در کوارتر سوم و چهارم ضربه آخر را وارد کردیم.

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن در خصوص بازی بلاز مسیچک بازیکن خارجی ذوبی‌ها، گفت: این بازیکن باید بیشتر با تیم بازی کند تاهماهنگی بیشتر شود، یک هفته است که به جمع ما اضافه شده و زمان می‌برد تا دیگر بازیکنان را بشناسد. در بازی روز گذشته عملکردبهتری داشت و به مرور زمان شرایط خوبی پیدا می‌کند تا در بازی‌های سخت به ما کمک کند.

مشایخی با اشاره بر اینکه درحال حاضر هدف ما پیروزی برابر مس کرمان در مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال است، تصریح کرد: خوشحال هستیم که به جمع چهار تیم برتر غرب آسیا صعود کردیم، خیلی سختی کشیدیم و تلاش کردیم تا به اینجا برسیم، اما تمام تمرکز ما برای بازی شنبه مقابل مس کرمان است. این تیم عملکرد خوبی داشته و باید بتوانیم دو بازی اول در اصفهان را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا در کرمان کار راحت تری داشته باشیم.

وی در رابطه با حضور تماشاگران، اظهار کرد: دمشان‌گرم که مسافت طولانی را تا تهران می‌آیند و تیم را تشویق می‌کنند. به عشق این هواداران نمی‌توانیم کم کاری کنیم، هر بازی که در زمین خود عقب می‌افتیم به خاطر آن‌ها به خودمان میاییم تا با پیروزی زمین را ترک کنیم.

کد خبر 654385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.