درخواست جالب وینیسیوس از کارلو آنچلوتی!

وینیسیوس جونیور مدعی شد کارلو آنچلوتی بهترین مربی جهان است و دوست دارد که این مرد ایتالیایی، او را در رئال‌مادرید و تیم ملی برزیل آموزش دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وینیسیوس جونیور مهاجم برزیلی رئال‌مادرید، زیر نظر آنچلوتی بهترین فرم بازی خود را بدست آورده و در ۴۵ بازی در تمامی رقابت‌ها، ۲۱ گل و ۱۶ پاس گل به ثبت رسانده است.

در بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی، وینیسیوس یک بار دیگر درخشان ظاهر شد و با دادن دو پاس گل در شب پیروزی دو بر صفر رئال مادرید مقابل تیم لیگ‌برتری، یک بار دیگراستعداد خود را به رخ بزرگان کشید. بر کسی پوشیده نیست که این بازیکن ۲۲ ساله، چقدر سرمربی ایتالیایی تیمش را دوست دارد، و اصرار دارد که کارلتو باید پیشنهاد هدایت تیم ملی برزیل را بپذیرد.

وینیسیوس گفت: "آنچلوتی، برای من و برای همه بازیکنان تیم، بهترین مربی جهان است، امیدوارم او بتواند در هر دو تیم رئال‌مادرید و برزیل، مربیگری کند و من را تمرین دهد."

با این حال، وینیسیوس به هم تیمی‌هایش هشدار داد تا با وجود برتری دو گله در استمفوردبریج، مراقب باشند. "ما باید برای بازی برگشت حواسمان را جمع کنیم، می‌دانیم که بازی پیچیده‌ای است، اما از نظر بدنی در شرایط خوبی هستیم. ما همیشه می‌خواهیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. بازی در برابر چلسی که با سه مدافع میانی به اضافه دو مدافع کناری بازی می‌کند، بسیار دشوار است. او افزود: بازی مقابل تیم‌هایی که برای دفاع کردن به زمین می‌آیند، خیلی سخت است.

وینیسیوس با رئال‌مادرید، روز شنبه در لالیگا مقابل کادیز قرار خواهد گرفت و سپس به استمفوردبریج سفر خواهد کرد تا در بازی برگشت سه‌شنبه شب، به مصاف چلسی برود.

کد خبر 654366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.