قول مهم امباپه به هواداران پاری‌سن‌ژرمن

کیلیان امباپه به صراحت اعلام کرد که قصد ندارد در تابستان امسال پاری سن ژرمن را ترک کند، این درحالی است که رئال مادرید همچنان به جذب او علاقه دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیلیان امباپه فوق ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن است که هر فصل با شایعات جدایی از لوشامپیونا رو به رو می‌شود. او در پاسخ به این سوال که آیا به جدایی از پاریس فکر می‌کند یا خیر، جواب داده که در PSG خواهد ماند چراکه می‌خواهد یک جام لیگ قهرمانان اروپا را با این تیم بالای سر ببرد.

امباپه به شبکه France 3 گفت: "گام بعدی من؟ بردن لیگ قهرمانان". "من قبلاً حضور در فینال، نیمه نهایی، یک چهارم نهایی، مرحله یک شانزدهم نهایی را تجربه کرده‌ام، همه‌کار انجام داده‌ام اما قهرمان نشده‌ام، این تمام چیزی است که نیاز دارم.
بعضی‌ها می‌پرسند با چه تیمی دوست دارم قهرمان UCL شوم، مشخصاً هدف من فتح جام با تیم فعلی است، چون من بازیکن پاری‌سن‌ژرمن و تحت قرارداد این باشگاه هستم."

گزارش شده است که امباپه امسال در رختکن با هم تیمی‌هایش درگیر شده است، زیرا او به دنبال بدست آوردن نقش رهبری بیشتر در تیم است، اگرچه او تنها شخصیتی است که در ورزشگاه پارک دو پرنس مورد شماتت و غضب هواداران قرار نگرفته است.
پاری سن ژرمن در حال‌حاضر از لیگ قهرمانان این فصل حذف شده و انتظار می‌رود کریستوف گالتیه سرمربی تیم پس از این فاجعه، برکنار شود.

با توجه به جدایی لیونل مسی و نیمار در تابستان امسال، تصمیم امباپه برای ماندن در باشگاه یک خبر مهم است. او با وجود اینکه تابستان گذشته برای تمدید قرارداد با PSG، به پیشنهاد رئالی‌ها پشت کرد، اما همچنان در رادار لوس‌بلانکوس قرار دارد.

امباپه همراه با پاریسی‌ها روز شنبه در یک جدال از لیگ فرانسه، برابر لنس به میدان خواهد رفت‌.

کد خبر 654364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.