خدمات‌رسانی متروی تهران از جنوب شرق تا شمال غرب یکپارچه شد

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: با افتتاح ایستگاه‌های جدید خط شش مترو و اتصال دو جزیره این خط، فرصتی فراهم شد که خدمات‌رسانی از جنوب شرق تا شمال غرب یکپارچه شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، سیدجعفر تشکری‌هاشمی با اشاره به روند خدمات‌رسانی در خط شش متروی تهران به دنبال بهره‌برداری از ایستگاه‌های جدید اظهار کرد: در این خط خدمات‌دهی بسیار بهتر شده است، چراکه پیش از این، خط شش به شکل دو جزیره و به هم متصل نشده بود.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر از جنوب شرق تا شمال غرب به صورت یکپارچه دسترسی فراهم شده است، افزود: سه رام قطار در جزیره شمالی این خط حبس شده بود و نمی‌توانست مسافر چندانی جابه‌جا کند، چراکه تردد در این مسیر برای مسافران جذابیتی نداشت، اکنون این امکان فراهم شده است که مسیر به طور کامل طی شود و این اتفاق خوبی برای خط شش مترو است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بهره‌برداری از ایستگاه‌های جدید این خط در آستانه ایام نوروز به‌طور همزمان بود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در تعطیلات نوروز، تردد قابل مقایسه با ایام عادی سال نیست، نمی‌توان میزان استقبال مسافران از این خط را چندان صحیح ارزیابی کرد.

وی ادامه داد: باید ببینیم پس از ماه مبارک رمضان و آغاز اردیبهشت‌ماه که شرایط پایدارتر می‌شود، تعداد مسافران در روز به چه میزان خواهد رسید اما شواهد و تحلیل‌ها نشان می‌دهد که وضعیت خدمات‌رسانی مترو بسیار بهتر خواهد شد.

به گزارش ایمنا، ایستگاه‌های میدان شهدای هفتم تیر، میدان حضرت ولی‌عصر (عج)، بوستان لاله و خیابان کارگر در خط شش مترو بیست‌وهفتم اسفند سال گذشته با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید و ۱۷ ایستگاه و ۲۷ کیلومتر مسیر از محدوده دولت‌آباد تا بزرگراه شهید ستاری به صورت یکپارچه در خدمت مسافران شبکه مترو قرار گرفت.

کد خبر 654350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.