جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه‌تفحص‌شده در اصفهان اعلام شد

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان، جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان را اعلام کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، روح‌الله حکیمی‌فرد صبح امروز _پنجشنبه بیست‌وچهارم فروردین‌ماه_ در جلسه تشییع و خاک‌سپاری پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار کرد: مراسم وداع با پیکر شهید اکبر مهری امشب مصادف با شب بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۳ در حسینیه انصارالحسین (ع) دهنو برگزار می‌شود.

وی افزود: این شهید والامقام فردا _جمعه بیست‌وپنجم فروردین‌ماه_ از ساعت ۱۵:۳۰ از مسجد امام حسین (ع) واقع در میدان استقلال، خیابان ولی‌عصر (عج) دهنو به سمت گلزار شهدای دهنو تشییع و تدفین خواهد شد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: مراسم وداع با پیکر شهید بهمن بابائی نیز امشب و همزمان با سومین شب از لیالی قدر از ساعت ۲۰ در مسجد جامع بندارت فلاورجان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مراسم تشییع این شهید والامقام فردا _جمعه بیست‌وپنجم فروردین‌ماه_ از ساعت ۱۰:۳۰ در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان فلاورجان از فلکه حضرت امام (ره) فلاورجان به سمت مصلی نماز جمعه فلاورجان برگزار و مراسم تدفین نیز از ساعت ۱۳:۳۰ همان روز از روستای بندارت فلاورجان به سمت گلستان شهدای زفره برگزار خواهد شد.

حکیمی‌فرد با بیان اینکه هویت پیکرهای مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت احراز هویت شده است، خاطرنشان کرد: این شهدا متعلق به اصفهان و فلاورجان هستند که نوزدهم فروردین امسال خبر پیدا شدن این شهیدان به خانواده‌هایشان اطلاع داده شد و پس از سال‌ها چشم‌انتظاری به آغوش خاک دیار خود برگشتند.

کد خبر 654339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.