اجرای عملیات بهسازی ترافیکی در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: به منظور ارتقای امنیت عابران پیاده، جلوگیری از تصادفات و کاهش ترافیک در راستای خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان، عملیات بهسازی ترافیکی در این منطقه انجام شد.

به گزارش ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر با اشاره به تأثیرگذاری سرعت‌گیرها در ارائه هشدار به راننده‌ها برای کاهش سرعت در مسیرهای پرتردد اظهار کرد: به‌منظور حفظ ایمنی و کاهش تصادفات، تعویض سرعت گیرهای پلاستیکی در سطح منطقه در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به دوام و ماندگاری طولانی‌مدت این سرعت‌گیرها در برابر ضربه‌های شدید و تغییرات آب و هوایی افزود: ۳۰۰ عدد سرعت‌گیر پلاستیکی با دو میلیارد ریال اعتبار تعویض، ترمیم و نصب شده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: به‌منظور آرام‌سازی ترافیک و ایمن‌سازی عابر پیاده به‌ویژه دانش‌آموزان، سرعت‌گیر آسفالتی خیابان آتشگاه قبل از ورودی خیابان عشوریون با ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار اجرا شده است.

وی چراغ‌های راهنمایی را نوعی مبلمان خیابانی دانست و تصریح کرد: برای حفظ پاکیزگی و آراستگی این مبلمان و بازتاب نور در شبانه‌روز، فانوس‌های ۳۸ چراغ راهنمایی سطح منطقه شست‌وشو و جرم‌زدایی شد.

قاضی‌عسگر اضافه کرد: در راستای آشکارسازی و ایمن‌سازی معابر و نقاط حادثه‌خیز سطح منطقه، بولاردهای خیابان‌های آیت‌الله اشرفی‌اصفهانی، آتشگاه، میرزاطاهر، زیتون و مظاهری با یک میلیارد ریال اعتبار تعویض شده است.

کد خبر 654332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.