نسخه بزرگ‌تر ساعت هوشمند Garmin Instinct 2X Solar رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند Garmin Instinct 2X Solar با نمایشگر بزرگ‌تر و عمر باتری طولانی‌تر رونمایی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Garmin نسخه بزرگ‌تر ساعت هوشمند Garmin Instinct 2X Solar را رونمایی کرده است. وزن این محصول ۶۷ گرم بوده و دارای نمایشگر ۵۰ میلی‌متری است. این ساعت هوشمند به لطف قابلیت شارژ خورشیدی، عمر باتری طولانی‌تری را ارائه می‌دهد، به طوری که بدون نیاز به شارژ، در شرایط نور خورشید بالای ۵۰ هزار لوکس به خوبی عمل می‌کند.

نسخه بزرگ‌تر ساعت هوشمند Garmin Instinct 2X Solar تقریباً ویژگی‌های مشابهی با Instinct 2X Solar دارد، درحالی‌که یک چراغ LED به آن اضافه شده است، این چراغ نوری را ساطع می‌کند که باعث می‌‏شود ایمنی بیشتر برای خودروها، دیگر عابران پیاده، دوچرخه سواران یا موتورسواران قابل مشاهده باشد. محصول یادشده از بسیاری فعالیت‌های ورزشی مانند دویدن، شنا، پیاده‌روی، تمرینات قدرتی و دوچرخه‌سواری پشتیبانی می‌کند.

نسخه بزرگ‌تر ساعت هوشمند Garmin Instinct 2X Solar در برابر آب مقاوم است و در صورت نبودن نور خورشید نیز تا ۴۰ روز دوام می‌آورد. قیمت این محصول تقریباً ۴۵۰ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 654277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.