انتظار زیادی از تیم ما وجود نداشت / ذوب‌آهن تیم بزرگ و قدرتمندی است + فیلم

بازیکن تیم بسکتبال نفت عراق گفت: ذوب‌آهن یکی از تیم‌های بزرگی‌ است که ما در برابر آن‌ها عملکرد خوبی داشتیم و حتی می‌توانستیم برنده شویم اما انتظار زیادی از تیم ما وجود نداشت‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های بسکتبال ذوب‌آهن ایران و نفت عراق چهارشنبه _بیست‌وسوم فرودین‌ماه_ در دیدار پایانی رقابت‌های غرب آسیا از ساعت ۲۲ در سالن بسکتبال آزادی مقابل یکدیگر به میدان رفتند و در پایان ذوب‌آهن با کسب پیروزی ۹۵ بر ۸۳ مقابل نفت با دو برد از مجموع سه‌بازی به نیمه‌نهایی سوپرلیگ غرب‌آسیا صعود کرد.

ادگار سوسا، بازیکن تیم بسکتبال نفت عراق در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: به تیم ذوب‌آهن تبریک می‌گویم؛ باید به این نکته اشاره کنم که در ایران فرهنگ خوبی وجود دارد و از ما استقبال بسیار خوبی انجام شد. ایران تیم‌های خوب و بزرگی همچون ذوب‌آهن و شهرداری گرگان دارد که توانمند هستند. انتظار زیادی از ما وجود نداشت؛ تیمی کوچک هستیم و در برابر رقبای سرسختی قرار گرفتیم.

وی با اشاره به نقاط ضعف نفت عراق افزود: باید هوشمندانه‌تر از توپ‌ها استفاده کنیم، مشکلی که در تیم ما وجود دارد این است که در برخی مقاطع ۱۰ تا ۱۵ امتیاز از حریف پیش می‌افتیم و خوشحال می‌شویم، همین موضوع باعث می‌شود تمرکزمان را از دست بدهیم. نباید فقط حدود ۳۰ دقیقه از بازی تمرکز داشته باشیم بلکه باید این شرایط را در کل بازی حفظ کنیم. ما در برابر تیم‌های خوبی مانند ریاض و ذوب‌آهن بازی کردیم و نشان دادیم پتانسیل این را داریم که مقابل تیم‌های خوب غرب آسیا بازی کنیم و نمایش خوبی داشته باشیم و حتی به پیروزی برسیم اما لازم است روی تمرکزمان کار کنیم تا عملکرد بهتری داشته باشیم.

بازیکن تیم بسکتبال نفت عراق در ادامه خاطرنشان کرد: با این وجود عملکرد خوبی داشتیم و حتی این شانس برایمان وجود داشت که ذوب‌آهن و سایر تیم‌هایی که مقابل‌شان بازی کردیم را شکست دهیم. از همین‌رو از عملکرد هم‌تیمی‌هایم بسیار راضی هستم و به آنان افتخار می‌کنم.

ادگار سوسا در پایان ادامه داد: هدف ما این است که به عراق برگردیم و در لیگ کشور خودمان عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم قهرمان شویم. این نکته را باز هم باید متذکر شوم که بسکتبال ایران سه‌بار به المپیک صعود کرده است و تیم‌های قدرتمندی دارد و تشریفات هم در این کشور بسیار خوب است.

در ادامه ویدئوی صحبت‌های ادگار سوسا، بازیکن تیم بسکتبال نفت عراق در نشست خبری پس از دیدار مقابل ذوب‌آهن را از زاویه دوربین ایمنا مشاهده می‌کنید:

کد خبر 654243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.